دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فرهنگ نام های ترکی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فرهنگ نام های ترکی

زبان ترکی یکی از زبانهایی است که گنجینه‎ای شایان از نامها را دارد. نامها در زبان ترکی در قاعده‎ای متفاوت با دیگر زبانها انتخاب می‎شدند.

رسم در میان ترکان باستان این بود که یک فرد در مراحل مختلف زندگی بنا بر اعمال و رفتارهایش اسامی مختلف می‎یافت. میزان دلاوری و جنگاوری و شجاعت فرد در نامگذاری او مؤثر بود. در کتاب حاضر بیش از ۳ هزار نام اصیل ترکی همراه با تلفظ لاتین و معنای فارسی آنها آورده شده که بیشتر آنها می‎تواند بنا به سلایق مختلف برای نام افراد انتخاب شوند. علاوه بر این نامهای زیادی نیز وجود دارند که بنا به معنا و طرز تلفظ، می‎توانند برای محصولات و مؤسسات مورد استفاده قرار گیرند.

کلمات کلیدی: نام، نام ترکی، زبان ترکی، نام آذری، فرهنگ نام ایرانی، نام اصیل ترکی، نام های اصیل، نام دختر، نام پسر، انتخاب نام، نام های قبیله ای، رسم ترکی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.