دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF آموزش نرم افزار EndNote X7

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی آموزش نرم افزار EndNote X7

در این کتاب شما با نرم افزار EndNote X7 اشنا خواهید شد که نرم افزاری برای ریفرنس نویسی مقالات می باشد و همه دانشجویان باید بر آن مسلط باشند گروه حرفه ای ها، آموزشی کاملا تصویری و مرحله به مرحله را برای شما دوستان آماده کرده است تا شما دانشجویان و کلیه افرادی که به نحوی به این کتاب احتیاج دارند از آن بهره کافی ببرند درضمن علاوه بر نحوه کار با این نرم افزار ما روش نصب آن را نیز توصیحی مختصر داده ایم .

شما دوستان به راحتی بدون صرف وقت در کلاسهای که بازده چندانی ندارند از این کتاب به راحتی می توانید آن را یاد بگیرید و دانسته های خودتان را بسط و گسترش دهید.

کلمات کلیدی: نرم افزار EndNote X7، آموزش EndNote X7، ریفرنس نویسی مقالات، آموزش ریفرنس نویسی مقالات،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.