دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF گرامر زبان انگلیسی در یک نگاه - time line

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی گرامر زبان انگلیسی در یک نگاه - time line

شاید این عنوان پاسخی باشد در برابر صدها کتابی که راجب گرامر زبان انگلیسی نوشته شده باشد . این روش گرامر زبان انگلیسی را بسیار جذاب و خوشایند می کند . با استفاده از روش Time Line  ما تمامی زمان های انگلیسی را در یک تصویر بسیار زیبا و آسان گردآوری کرده و هر زبان آموزی تنها به یک نگاه و توضیحی کوچکی که در داخل آن آمده , خود و ما را برای همیشه از دست کتاب های قطور و سخت گرامر نجات می دهد. علاوه بر زمان ها بخش های مختلف گرامر در این روش جای گرفته است . سعی کردیم خلاصه هر چه نیاز است را پاسخ دهیم .

با استفاده از روش شما قادر خواهید بود :

  • استاد گرامر در زمینه انواع زمان و انوع مجهول در زبان انگلیسی شوید
  • قادر خواهید بود آنرا به هر کسی تدریس کنید
  • قادر خواهید به تمام سوالات کنکور زبان انگلیسی در حوزه زمان و مجهول به طول کامل و 100 درصد پاسخ دهید

از همه مهمتر از خواندن زبان لذت خواهید برد

کلمات کلیدی: آموزش گرامر انگلیسی، کتاب آموزش گرامر انگلیسی، دانلود کتاب آموزش گرامر انگلیسی، آموزش تصویری گرامر انگلیسی، آموزش تصویری زبان انگلیسی، زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.