دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان pdf کتاب راهنمای نرم افزار Eset Smart Security

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای نرم افزار Eset Smart Security

Nod 32 نام نرم افزاری است امنیتی که به طور حتم خیلی ها با این اسم آشنایی کامل دارند و بسیاری هم از آن برای محافظت سیستم خود بصورت یکپارچه و سرعت بالا در برابر انواع ویروس ها و حملات هکرها و مخرب ها استفاده مینمایند. در این کتاب 96 صفحه ای که یک راهنمای نرم افزار یا Guide محصوب میشود شما با تمامی قسمت های این نرم افزار بصورت کامل آشنا خواهید شد.

کلمات کلیدی: یوزر پس نود32، کلیدهای Nod32، پسورد Nod32، آموزش Nod32، آموزش Nod32 Antivirus، آموزش آنتی ویروس Nod32، آموزش استفاده از Eset Nod32 Antivirus، آموزش ضد ویروس نود32، آموزش استفاده از Nod 32،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.