دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خفاش شب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خفاش شب

کتاب خفاش شب به قلم سیامک گلشیری، داستان واقعی یکی از پرونده‌های جنایی مخوف ایران را روایت می‌کند. این رمان ژانری جنایی، معمایی دارد و براساس پرونده و شخصیت غلام‌رضا خوشرو مشهور به خفاش شب نوشته شده است.

نامش غلام‌رضا خوشرو بود و در سال 1343 متولد شده بود. از همان جوانی مشغول کارهای خلاف بود و ابتدا در سال 1361 به اتهام سرقت دستگیر شد. در سال 1371، بار دیگر او را دستگیر کردند، اما این‌بار به جرم سرقت اموال زنان و آزار و اذیت آن‌ها. بااین‌حال، در کمال تعجب، خوشرو با فریب مأمور محافظ گریخت و تا سال‌ها متواری بود. آنچه بعدها نام او را بر سر زبان‌ها انداخت قتل‌هایی بود که در اواسط دهه‌ی هفتاد در تهران مرتکب شد؛ او، در نقش مسافرکش، زنان را سوار می‌کرد، آن‌ها را به مکانی خلوت می‌برد، به آن‌ها تجاوز می‌کرد و سپس آن‌ها را به قتل می‌رساند. درمجموع، از 13 فروردین تا 30 خرداد 1376، خفاش شب 9 زن را به قتل رسانده بود.

در بخشی از کتاب خفاش شب می‌خوانیم:

دستش را کشید روی دیوار و کلید را زد. مهتابیِ بالای دیوار چندبار روشن‌و‌خاموش شد و بعد همه‌جا را روشن کرد. مراد پشت‌سرش آمد تو. قاسم گفت: «بذار در باز باشه.»

«چه بوی گندی می‌آد!»

«بوی ترشی‌های این زن‌باباهه‌س. معلوم نیست چه زهرماری توش می‌ریزه، حال آدمو به هم می‌زنه. سیگارو آوردی؟»

مراد دست کرد توی جیب پیراهنش و پاکت سیگار را بیرون آورد. «کبریت نیاوردم.»

در بخشی از کتاب خفاش شب می‌خوانیم:

کلمات کلیدی: داستان و رمان جنایی و معمایی ایرانی، داستان و رمان روانشناسی ایرانی، داستان و رمان واقعی ایرانی، مجموعه کتاب های قفسه ی آبی، خفاش شب، غلامرضا خوشرو، قتل های زنجیره ای، تجاوز جنسی، قتل های سریالی، داستان و رمان اجتماعی ایرانی، داستان واقعی، رمان واقعی، داستان و رمان ترسناک ایرانی، دانلود رمان هیجان انگیز، داستان جنایی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.