دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب حکایت نبوغ آلبرت اینشتین

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب حکایت نبوغ آلبرت اینشتین

کتاب حکایت نبوغ آلبرت اینشتین نوشته‌ی موسی توماج ایری، ماجراهایی خواندنی و طنزآمیز از زندگی این نابغه‌ی بزرگ دربردارد. ماجراهای این کتاب علاوه بر جالب و سرگرم‌کننده بودن، روحیات، منش و افکار انسانی اینشتین را بازتاب می‌دهد.

آلبرت اینشتین به عنوان دانشمندی نابغه و خلاق بسیار معروف است، اما به عنوان کسی که در مورد ابعاد مختلف زندگی انسانی اندیشیده، کمتر شناخته شده است. در کتاب‌های درسی معمولا وجه علمی او مورد توجه قرار می‌گیرد. کتاب حاضر برای جبران این کاستی، به بررسی ابعاد دیگر افکار و زندگی اینشتین پرداخته است. تلاش بر این بوده که به آموزه‌های اینشتین در سایر زمینه‌ها و وجه انسانی زندگی وی پرداخته و آن‌ها در شکل و محتوایی متفاوت و مفید عرضه شوند. کتاب حکایت نبوغ آلبرت اینشتین، شامل 76 ماجرای خواندنی و عمدتأ طنزآمیز از زندگی اینشتین را شامل می‌شود.

در بخشی از کتاب حکایت نبوغ آلبرت اینشتین می‌خوانیم:

در جواب یکی از خبرنگاران که از اینشتین پرسیده بود: «آیا به نظر شما در جنگ سوم جهانی سلاح اتمی به کار خواهد رفت یا نه؟» جواب داد: «من درباره‌ی سلاحی که در جنگ سوم جهانی به کار خواهد رفت چیزی نمی‌دانم ولی حدس می‌زنم که سلاح جنگ چهارم جهانی سنگ و چوب خواهد بود».

کلمات کلیدی: داستان های جالب درباره انیشتین، داستان های انیشتین، دانلود رایگان کتاب حکایت نبوغ آلبرت اینشتین، دانلود pdf کتاب حکایت نبوغ آلبرت اینشتین، زندگی انیشتین، خاطرات زندگی انیشتین، خاطرات انیشتین، خصوصیات انیشتین، سخنان انیشتین، متن در مورد انیشتین، نظر انیشتین در مورد هوش، سخنان آلبرت انیشتین در مورد عشق، داستان های کوتاه از آلبرت انیشتین،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.