دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان هوم سپید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان هوم سپید

کتاب رمان هوم سپید نوشته‌ی ایمان صدیقی، داستانی علمی و تخیلی درباره جنگ بین خیر و شر است که در آینده اتفاق می‌افتد.

داستان به صورت همزمان در دو دنیای موازی رخ می‌دهد که به هم وابسته هستند. یک بیماری جهان را تهدید می‌کند و حالا دکتر سیریوس می‌خواهد به شهر وایت دریم برود تا از دوست دانشمندش هایبرا که انسان‌ها را به جهان دیگری می‌فرستد بپرسد آیا جهان آن‌ها واقعی است؟!

در جهان دیگری یک استاد اعظم به نام ساروس گفته است طبقه 33 برج عطارد را زمانی تکمیل می‌کنم که در جنگ بین خیر و شر فقط یکی پیروز شده باشد. او حالا زنده نیست و در جنگ کشته شده است اما دخترش می‌خواهد او را زنده کند. اینلی‌ها برای اینکه برج عطارد تکمیل شود کیمیاگران را به جنگ با سرزمین ممنوعه تحریک می‌کنند. سرزمین ممنوعه کشور باستانی و قدرتمندی است که درخت هوم سپید در آنجاست. درختی که برگ‌هایش به کیمیاگران قدرت می‌دهد و اگر این درخت احیاء شود بدی از بین می‌رود...

در بخشی از کتاب رمان هوم سپید می‌خوانیم:

در راه به این فکر می‌کرد که برای زندگی اصلی‌اش چه طرح‌ها و نقشه‌هایی دارد. خیابان، ماشین‌ها، درخت‌ها، مردم و با هر چیزی که اطرافش می‌دید باید خداحافظی می‌کرد. به زودی وارد دنیای تازه‌ای می‌شد. دنیایی که هیچ غم و اندوهی در آن وجود نداشت. خانه‌اش کاملا خالی شده بود! همه چیزش را فروخته بود و می‌خواست خانه را هم فردا تحویل صاحبخانه بدهد.

تا نزدیکی صبح بیدار بود و خوابش نمی‌برد، همش به این فکر می‌کرد که چقدر پس انداز داشته است و با خودش می‌گفت شاید می‌توانست بیشتر پول جمع کند. جیرجیرکی بیرون از پنجره اتاقش مثل همیشه صدا می‌داد اما او این بار برخلاف گذشته فحشش نداد و لبخند زنان غرق در رویاهای خود بود.

کلمات کلیدی: دانلود رمان تخیلی، دانلود رایگان رمان تخیلی، کتاب تخیلی، دانلود داستان علمی، بهترین رمان های علمی تخیلی، رمان فارسی تخیلی، داستان و رمان علمی و تخیلی، دانلود رمان علمی تخیلی، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود کتاب علمی تخیلی pdf، رمان علمی تخیلی ایرانی، داستان تخیلی، رمان علمی و تخیلی، داستان علمی و تخیلی، رمان علمی، رمان تخیلی، دانلود رمان علمی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.