دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جنگ ایستاده می‌میرد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جنگ ایستاده می‌میرد

کتاب جنگ ایستاده می‌میرد نمایشنامه‌ای در ژانر دفاع مقدس و به صورت جریان سیال ذهن و بسیار متفاوت به نسبت آثار فعلی موجود، نوشته‌ی حمزه حمید از نمایشنامه‌نویسان جوان استان خوزستان است. 

این نمایش روایتی متفاوت از عملیات کربلای 4 است که داستان چند سرباز ایرانی را روایت می‌کند که در یکی از حملات خود متوجه می‌شوند که عملیات لو رفته و در کانالی حبس می‌شوند. این نمایش چند ساعت آخر زندگی این سربازان و اتفاقاتی که بر آنان گذشته می‌باشد.

افتخارات حمزه حمید:

- رتبه اول نمایشنامه‌نویسی مراکز فرهنگی استان خوزستان 
- رتبه اول مسابقات فرهنگی اجتماعی دانش‌آموزی استان خوزستان
- رتبه اول نمایشنامه‌نویسی چهل سالگی انقلاب
- رتبه اول جشنواره نمایشنامه‌نویسی ایثار

کلمات کلیدی: دانلود نمایشنامه کوتاه pdf، دانلود نمایشنامه تئاتر، نمایشنامه، نمایش نامه، نمایشنامه ایرانی، دانلود نمایشنامه، دانلود نمایشنامه ایرانی، نمایش کوتاه، نمایش نامه کوتاه، نمایشنامه جنگ ایستاده میمیرد،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.