دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پروانه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پروانه

کتاب پروانه نوشته‌ی داینا مالوک، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که به تصاویر متعدّد و مناسبی آراسته شده است، می‌کوشد تا اهمیت صداقت را در زمان انتخاب همسر برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان بازگو نماید.

صداقت در زمان انتخاب همسر در قصّه‌ها:

انسان موجودی اجتماعی است و خانواده کوچکترین واحد اجتماعات انسانی را تشکیل می‌دهد. 

یک خانوادۀ معمولی از یک مرد یا شوهر، یک زن یا همسر و یک یا چندین بچّه تشکیل می‌شود گواینکه در خانواده‌های گسترده‌تر می‌توان چندین نسل را در داخل یک خانه و در قالب یک خانوادۀ بزرگ مشاهده نمود. 

به هر حال هر خانواده‌ای از یک ازدواج یعنی توافق دو انسان بالغ مذکر و مؤنث برای آغاز یک زندگی در کنار همدیگر آغاز می‌گردد.  

ازدواج در بسیاری از فرهنگ‌ها فقط یک قرارداد معمولی شمرده می‌شود که از نشستن در کنار همدیگر و یا اقرار به تفاهم آغاز می‌گردد ولیکن در برخی دیگر از فرهنگ‌ها به عنوان یک امر مقدس و الهی محسوب می‌گردد چنانکه از قول پیامبر اسلام (ص) نقل شده است که:

ازدواج سنّت من است. 

و یا اینکه در احادیث دیگری آمده است که:

زمین بر مرد و زن مجردی که بر آن گام می‌نهند، نفرین می‌فرستد. 

به هر ترتیب برای ازدواج باید تفاهمی بین دختر و پسر (زن و مرد) مجرد بوجود آید و این تفاهم زمانی پایدار خواهد بود که زن و مرد از شرایط و موقعیت نسبتاً مساوی و یکسانی برخوردار باشند که اصطلاحاً آن را "هم کفو" می‌گویند. 

در هر صورت برای این منظور نیاز به شناخت همدیگر می‌باشد و شناخت صورت نمی‌گیرد مگر اینکه با صداقت و راستی پایه‌های محکمی برای آینده و زندگی مشترکِ پایدار ایجاد نمود. 

کلمات کلیدی: Dinah Mulock، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، کتاب داستان کودک، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، The Butterfly، دانلود کتاب داستان کودکان، داستان نوجوان، کتاب کودک، دانلود کتاب کودک، داستان بچگانه، داستان کودک، داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.