دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گربه‌ی طغیانگر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گربه‌ی طغیانگر

کتاب گربه‌ی طغیانگر داستان کوتاهی به قلم مصطفی فیروزمند است که به وقوع یک پدیده‌ی غیرطبیعی و ناگهانی در زندگی گربه‌ها و هزاران سال رابطه‌ی مسالمت آمیز آن‌ها با انسان‌ها می‌پردازد. 

این پدیده ناشی از عدم توجه انسان به حیواناتی است که در اطراف او زندگی می‌کنند و او با خارج کردن خود از چرخه‌ی جانوران، موجب شکل‌گیری ناهمواری‌های زیادی در زندگی آن‌ها شده‌اند. در این داستان با پرهیز از نگارش سخت، سعی شده با زبانی نسبتاًً ساده و گزارشی، بسیاری از معضلات اجتماعی نیز به تحریر کشیده شوند.

در بخشی از کتاب گربه‌ی طغیانگر می‌خوانیم:

مرد راننده دستانش را روی چشمانش گرفته بود و مانند یک جنین پاهایش را جمع کرده بود. از پیشانی، شقیقه‌ها، گونه‌ها و گردنش خطوط خون جریان داشت. نمی‌خواست که بیشتر از این مورد آسیب قرار بگیرد. ناگهان گربه‌ها حمله‌شان را موقف کردند و به سمت سبد‌ها سر چرخاندند. توجه‌شان به ماهی‌هایی جلب شد که روی زمین افتاده بودند. گربه‌ها از راننده دست کشیدند و به سمت ماهی‌ها رفتند.

ماهی‌ها را می‌دریدند و از نقطه‌ای شروع به خوردن می‌کردند که فیله‌ی بیشتر و استخوان کمتری داشت. آن‌ها به دریدن یک ماهی بسنده نمی‌کردند. هر جایی که احساس می‌کردند که خوردن آن ماهی دشوار شده، به سراغ ماهی بعدی می‌رفتند.

کلمات کلیدی: دانلود داستان کوتاه گربه‌ی طغیانگر پی دی اف، دانلود داستان ایرانی، داستان کوتاه گربه‌ی طغیانگر، دانلود داستان کوتاه گربه‌ی طغیانگر، دانلود داستان کوتاه گربه‌ی طغیانگر برای اندروید، دانلود داستان کوتاه گربه‌ی طغیانگر برای ایفون، داستان های کوتاه، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان ایرانی، pdf داستان رایگان، داستان فارسی،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.