دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF نشریه عینک دودی - شماره 6

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی نشریه عینک دودی - شماره 6

زینب جمال پور همراه با سایر اعضای تحریریه در نشریه عینک دودی - شماره 6، سعی دارند تا نقش "خود" را روشن‌تر کنند و نشان دهند که اگر هر کسی در جایگاه خود، درست، مفید و مؤثر عمل کند، اکثر مشکلات جامعه به لطف خداوند حل خواهند شد. 

انسان کامل کسی است که بیشترین توانایی و تأثیر مثبت را بر محیط اطراف خود دارد. این انسان ابتدا خود را شناخته و سپس برای پیشرفت خود و جامعه‌ی خود تلاش می‌کند. ما در هر کجا و هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم؛ مادر، پدر، فرزند، همسر، رئیس، کارمند، دانشجو و ... تفاوتی نمی‌کند. باید به درستی و کامل به وظایف خود عمل کنیم.

شماره ششم نشریه عینک دودی در پنج فصل تدوین شده است:

1- هر کس به جای خود
2- جور دیگر باید دید
3- فرهنگ را دریابید
4- علاج بیکاری
5- دانشجویی

در این شماره مطالبی همچون بحران سلبریتی‌ها، هنر صف کشیدن، چند لحظه با درمانگران بیکاری، جگر خرس و مطالب جالب دیگر وجود دارد.

کلمات کلیدی: دانلود مجله اجتماعی، نشریه اجتماعی، نشریه فرهنگی، نشریه عینک دودی، نشریه دانشجویی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.