دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ریش آبی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ریش آبی

کتاب ریش آبی با دو تعبیر نسبتاً مشابه توسط نویسندگانی چون : "چارلز پرالت" و "ادریک وردینبورگ" که توسط اسماعیل پورکاظم ترجمه و تدوین گردیده و منضم به تصاویر مناسب شده است، می‌تواند مخاطرات طمع ورزی به مال و ثروت را در شکل گیری ازدواج‌ها برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان بازگو نماید.

طمع ثروت در ازدواج‌ها:

سنّت ازدواج که در برخی فرهنگ‌ها آن را امری مقدّس دانسته اند، از دوران‌های بسیار قدیم برای رسمیت بخشی به تعهدات و پایبندی‌های بین روابط زن و مرد مرسوم بوده است و انسان‌ها برای مقاصدی چون رفع نیازهای جنسی، عاطفی، اقتصادی و حتی سیاسی-نظامی به ازدواج‌های معمولی و یا حتی مصلحتی رو آورده اند، تا از این طریق برخی محدودیت‌های بین روابط انسانی و یا اجتماعی را مرتفع سازند و همچنین ضمن بر آوردن نیازهای انسانی به تداوم نسل بپردازند.

برای شکل گیری ازدواج‌ها شرایط متفاوتی در نظر گرفته می‌شود، تا افراد هم شأن و هم کفو بتوانند پیوندهای با ثبات تر و با دوام تری را داشته باشند. از جمله معیارهائی که در ازدواج‌ها مورد توجّه قرار می‌گیرند، می‌توانند سطح سواد، پایگاه اجتماعی، زیبائی، سن، روابط خانوادگی و فامیلی و بویژه امکانات مالی باشند زیرا بدین طریق احساس می‌شود که زندگی پایدارتری برقرار خواهد شد.

برخورداری هر دو و یا یکی از طرفین ازدواج از مال و ثروت احتمالاً می‌تواند موجب آرامش و آسایش خانوادۀ جدید گردد ولیکن آز و طمع برخورداری از امکانات بهتر و ثروت بیشتر می‌تواند باعث فریب خوردن و یا فریب دادن بسیاری از افراد شود و سایر معیارهای آن‌ها را برای یک ازدواج پایدار تحت تأثیر قرار دهد.

کلمات کلیدی: کتاب داستان کودک، داستان بچگانه، قصه های کودکان، داستان نوجوان، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، داستان کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب کودک، کتاب کودک، Bluebeard،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.