دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان گوهر تراشیده

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان گوهر تراشیده

کتاب رمان گوهر تراشیده داستانی با درون‌مایه‌ی روانشناسی به قلم بنفشه علی آبادی است.

بنفشه علی آبادی در طول دورانی که صرف طبابت در دوره پزشکی عمومی نمود، هر روز که بیماری جدیدی را می‌شناخت از درک این همه پیچیدگی و در عین حال ظرافت کالبد انسان شگفت‌زده می‌شد. پس از طی دوران تخصص در رشته‌ی روانپزشکی، شناخت بیماری‌های روان، ماهیت آن‌ها، نحوه‌ی شکل‌گیری شخصیت افراد، بیش از پیش شگفت‌زده‌اش کرد و در عین حال ناامید!

درک این همه ظرافت و به همان اندازه ضعف و شکنندگی روان آدمی هر بار این سوال را به ذهنش می‌آورد که انسان این اشرف مخلوقات با این همه ضعف جسمی و روانی به راستی چه اختیاری دارد که بتواند مسئول تکامل و درخشندگی گوهر درون خویش نیز باشد؟

با توجه به اینکه بعضی از بیماری‌های روانی یا مشکلات شخصیتی، ماهیت عود کننده و یا مزمن دارند و همچنین پیوند عاطفی و انسانی‌ای که با بعضی از بیماران برقرار می‌شود، در طول سال‌های طبابت روانپزشکی شاهد مقطعی چند ساله از زندگی بیمارانش نیز بوده است و تجربه‌ی شناخت بی‌پرده‌ی زندگی بعضی از بیمارانش و همچنین تجربه‌ی زندگی شخصی خودش باعث شد بتواند در بین لایه‌های در هم پیچیده‌ی بیماری، عقده‌های فردی و کوله‌بار غم، اضطراب و خشمی که از کودکی تا حتی گاهی کهنسالی به دوش کشیده می‌شود، ردپای اختیار را، آن‌جا که باید تصمیمات آگاهانه در جهت یا خلاف انسانیت گرفت، ببیند و همان جا دیده‌ که افراد، هنگامی که تصمیم برای درخشان کردن گوهر درون خویش گرفته‌اند، چطور فعالانه تلاش کرده‌اند و پس از آن چطور به خود بالیده‌اند. 

کتاب حاضر هر چند بر مبنای چنین دیدگاهی نوشته شده اما واقعیت خارجی نداشته و شخصیت‌های داستان زاییده‌ی تخیلات نویسنده می‌باشد.

کلمات کلیدی: دانلود رمان گوهر تراشیده برای موبایل، رمان گوهر تراشیده، رمان گوهر تراشیده، pdf رمان گوهر تراشیده کامل، دانلود کتاب گوهر تراشیده با لینک مستقیم، دانلود کتاب گوهر تراشیده برای موبایل، داستان و رمان روانشناسی، رمان روانشناسی، داستان روانشناسی، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود رمان جدید، رمان جدید، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود pdf رمان گوهر تراشیده، دانلود پی دی اف رمان گوهر تراشیده، دانلود رایگان رمان گوهر تراشیده، دانلود رمان گوهر تراشیده، دانلود رمان گوهر تراشیده، دانلود رمان گوهر تراشیده با لینک مستقیم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.