دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ارزیابی و بازاریابی فرش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ارزیابی و بازاریابی فرش

کتاب ارزیابی و بازاریابی فرش از دروس پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی صنایع دستی (فرش) شاخه‌ی فنی و حرفه‌ای است و به بررسی مباحثی از قبیل: انبارداری فرش، ارزیابی مقدماتی فرش، اظهارنامه‌نویسی، عدل‌بندی و بازاریابی فرش می‌پردازد.

در بخشی از کتاب ارزیابی و بازاریابی فرش می‌خوانیم:

در مواجهه با فروشگاه‌های فروش مواد اولیه و کارگاه‌های کوچک بافت، انبار قسمت و فضایی است که مواد اولیۀ فرش برای مدت زمان کوتاهی در آن محل نگهداری می‌شود. اما آنچه از انبار مواد اولیۀ فرش، در شرکت‌های تولید کنندۀ مواد اولیه و کارگاه‌های متمرکز بافت مد نظر قرار می‌گیرد عبارت است از محل و فضایی مستقل که در آن یک یا چند قلم کالا براساس یک سیستم منظم و طبقه‌بندی شده برای مدت زمان طولانی‌تر نگهداری می‌شود.

کلمات کلیدی: فرش مدرن، بازار فرش، طبقه بندی انواع فرش، انواع فرش ماشینی، درباره فرش، بازاریابی فرش ماشینی، آموزش فروشندگی فرش،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.