دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان عشق غیر منتظره

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان عشق غیر منتظره

کتاب رمان عشق غیر منتظره اثر جودی هدلاند، تصویری زیبا از یک رابطه‌ی عاشقانه را روایت می‌کند، مفهومی که در دنیای کنونی شکل صحیح خود را به دلیل فراتر رفتن از حد و مرزهای اخلاقی و مذهبی از دست می‌دهد.

جودی هدلاند (Jody Hedlund) که برای کتاب عشق غیر منتظره (Love unexpected)، جایزه‌ی انتخاب اثر از نگاه خواننده‌ی الهام بخش را در سال 2015 دریافت نموده، داستان را با چنان مهارتی در چارچوبی اخلاقی روایت کرده که آن را از هر نوع حذف و سانسوری بی‌نیاز کرده است.

در بخشی از کتاب عشق غیر منتظره می‌خوانیم:

ساختمان ناامن بود و او نمی‌دانست چطور می‌شود زمستان دیگری را در میشیگان به سلامت گذراند؟ انجمن هنوز خدمه تعمیرات فانوس دریایی را با وجود نامه او به مدیر سختگیرشان، آقای ییتس، نفرستاده بودند. او هنگامی که دریاچه آرام بود و می‌توانست با دنیای بیرون در ارتباط باشد آن نامه را فرستاده بود؛ و از آنجایی که هیچ پاسخی دریافت نکرده بود، مجبور شد خودش تعمیرات را آغاز کند.

از آن بالا، پاتریک صدای چکش زدن ممتدی را شنید. وقتی به داخل حیاط نگاه کرد، اِما را دید که در کنار مرغدانی زانو زده و چند میخ را بین لبانش نگه داشته و با دقت روی سقف می‌کوبد. او مدتی طولانی همچنان اِما را نگاه می‌کرد.

کلمات کلیدی: رمان خارجی معروف، دانلود رمان خارجی، دانلود رمان خارجی معروف، داستان و رمان تاریخی، Jody Hedlund، رمان جایزه گرفته، رمان رمانتیک، داستان جایزه گرفته، رمان پرفروش خارجی، رمان آمریکایی، دانلود رمان عاشقانه، کتاب عشق غیرمنتظره، رمان عشق غیر منتظره، رمان عاشقانه خارجی، رمان معروف خارجی، دانلود داستان خارجی، دانلود داستان ترجمه شده، رمان خارجی، رمان ترجمه شده، داستان آمریکایی، Love unexpected،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.