دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مرجع تاریخ داوری فوتبال ایران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مرجع تاریخ داوری فوتبال ایران

کتاب مرجع تاریخ داوری فوتبال ایران حاصل تحقیق و پژوهش بیست ساله‌ی امیر مبشر است.

در حالی که بیش از یک قرن از ورود ورزش فوتبال به کشورمان و هفتاد و دو سال از تأسیس فدراسیون فوتبال می‌گذرد تا لحظه‌ی نگارش این اثر هیچ تاریخچه‌ی مدونی در مورد این قشر که یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین ارکان فوتبال هستند نوشته نشده که ریشه‌ی این عمل را باید در خود مداری جستجو نمود.

کتاب حاضر اولین و تنها تاریخ مدون برای داوری یک رشته‌ی ورزشی می‌باشد و بنا به تحقیق و مکاتبات نویسنده، هیچ کشوری لیست داوران بین المللی خود را به تفکیک سال از ابتدا در اختیار ندارد. با توجه به اینکه هر رشته‌ای از ورزش با تأمل در پیشینه‌ی خود و ارج نهادن به پیشکسوتان هویت پیدا نموده و هدف گذاری و تهیه‌ی برنامه برای آینده و در نهایت پیشرفت با درس گرفتن از گذشته و با استفاده ازتجارب ارزنده بزرگان ممکن خواهد بود. هدف از تهیه این اثر ادای دین به جامعه‌ی داوری و زنده نگه داشتن یاد و نام پیشکسوتان و ارج نهادن به زحمات بی‌شائبه‌ی این عزیزان به فوتبال ایران می‌باشد.

کلمات کلیدی: ورزش فوتبال، مسابقات فوتبال، فوتبال، فوتبال ملی، تاریخچه فوتبال، تاریخ فوتبال، قوانین داوری فوتبال pdf، دانلود قوانین داوری فوتبال pdf، دانلود رایگان کتاب قوانین داوری فوتبال، بهترین داوران تاریخ فوتبال، داوران معروف فوتبال ایران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.