دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب روزه سپر مومن به ضمیمه احکام روزه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب روزه سپر مومن به ضمیمه احکام روزه

کتاب روزه سپر مومن به ضمیمه احکام روزه نوشته‌ی سید محمد علی علوی گرگانی، به شرح ماه مهمانی خدا و فضیلت‌های آن می‌پردازد.

ماه رمضان ماه بهار قرآن و ایام ضیافت الهی و مائده‌های آسمانی است؛ ماه وزیدن نفحات الهی و گشوده شدن درهای رحمت و مغفرت خداوندی که هر سال با فرا رسیدن آن، جان تازه‌ای در کالبد وجودتان می‌دمد. خداوند بزرگ در این ماه با فراخوانی بندگان خویش بر خوان گسترده‌اش هیچ لطف و عنایتی را از آنان دریغ نمی‌کند و تمام برکات را در دسترس آنان قرار داده است.

در بخشی از کتاب روزه سپر مومن به ضمیمه احکام روزه می‌خوانیم:

در روایات اسلامی برای روزه داری آدابی ذکر شده و کسانی که صرفاً تلاوت قرآن می‌کنند، ولی به آیات و احکام آن عمل نمی‌کنند و یا آنکه از روزه داری تنها رنج گرسنگی و تشنگی را می‌کشند و به وسیله گناه، تأثیر روزه را از بین می‌برند و ماه مبارک رمضان و فضای معنوی آن تأثیری بر اشخاص بر جای نمی‌گذارد، مورد نکوهش قرار گرفته‌اند.

چنان که پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله و سلّم به زنی که با زبان روزه کنیز خود را دشنام می‌داد فرمودند: چگونه روزه داری؟ و حال آنکه کنیزت را دشنام می‌دهی؟! روزه فقط خودداری از خوردن و آشامیدن نیست، بلکه خداوند آن را علاوه بر این دو، مانع کارها و سخنان زشت که روزه را بی‌اثر می‌کنند قرار داده است، چه کم هستند روزه داران و چه بسیارند کسانی که گرسنگی می‌کشند.

کلمات کلیدی: احکام روزه pdf، دانلود کتاب روزه pdf، احکام روزه، احکام روزه قضا، احکام روزه مسافر، درباره روزه گرفتن، روزه چیست، ماه رمضان، اعمال ماه رمضان، فضایل ماه رمضان، احکام ماه رمضان، روزه داری، روزه گرفتن، درباره روزه، آداب روزه، دانلود کتاب مذهبی، برکات ماه رمضان، رمضان، ماه خدا، روزه، دانلود رایگان کتاب، دانلود رایگان کتاب pdf، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.