دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش مقدماتی PFsense

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش مقدماتی PFsense

کتاب آموزش مقدماتی PFsense نوشته‌ی محمد عابدینی، به بررسی یک نرم‌افزار کاربردی فایروال می‌پردازد.

PFsense یک نرم افزار رایگان و یک توزیع انتخابی شده و تغییر یافته‌ای از سیستم عامل FreeBSD است که دو ویژگی اصلی دارد. علاوه بر اینکه یک فایروال است نقش یک روتر را هم می‌تواند داشته باشد و از طریق یک رابط وب قابل مدیریت است.

در بخشی از کتاب آموزش مقدماتی PFsense می‌خوانیم:

یکی از مزیت‌های فایروال pfsense بخش راب وبی است که برای این فایروال در نظر گرفته شده است و کارکرد آن را ساده کرده و در عین حال شما می‌توانید با استفاده از آن همه کارهای مورد نظر خود را انجام داده و هر برنامه کاربردی قابل نصب در pfsense هم برای خودش یک بخش در رابط وب بعد از نصب ایجاد می‌کند و مدیریت کردن این فایروال قدرتمند را برای شما ساده می‌کند.

برای اتصال به این رابط وبی شما می‌توانید از هر مرورگر وب استفاده کنید و برای اتصال به آن باید به این نکته توجه کنید که این بخش در تنظیمات اولیه فقط از طریق شبکه Lan و آدرس ip 190.145.1.1 که آدرس پیش فرض و قابل تغییر است در دسترس است شما به سیستم برای این کار نیاز دارید که در این شبکه حضور داشته باشد.

کلمات کلیدی: آموزش مقدماتی شبکه pdf، آموزش کامل فایروال pfsense، آموزش کانفیگ pfsense، در مورد pfsense، فایروال pfsense چیست، آموزش کانفیگ pfsense، آموزش سرور pdf، راه اندازی سرور، آموزش ساخت وب سرور، آموزش ساخت وب سرور در شبکه، ftp سرور، ساخت وب سرور، وب سرور، آموزش شبکه، کتاب شبکه، کتاب شبکه های کامپیوتری، دانلود کتاب شبکه های رایانه ای، کتاب آموزش شبکه های کامپیوتری، آموزش شبکه های رایانه ای، شبکه های کامپیوتری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.