دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب عملیات ایمنی و امدادرسانی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب عملیات ایمنی و امدادرسانی

کتاب عملیات ایمنی و امدادرسانی، از دروس رشته‌ی حمل و نقل گروه خدمات پایه دوازدهم فنی حرفه‌ای محسوب می‌شود و به بررسی مباحثی از جمله امدادرسانی، سرویس و نگهداری ناوگان جاده‌ای، معاینه فنی وسایل نقلیه، کنترل ایمنی بارگیری و تخلیه بارهای خطرناک می‌پردازد.

در بخشی از کتاب عملیات ایمنی و امدادرسانی می‌خوانیم:

پس از وقوع حادثه علاوه بر موضوع سرعت در امدادرسانی که بسیار مهم و حیاتی است و همچنین کارگاه‌های از پیش تعریف شده، نحوه مدیریت و ایمن سازی محل حادثه از مهم‌ترین موضوعاتی است که همواره باید کنترل شود و استانداردها رعایت شود، چرا که عدم تأمین شرایط ایمن، باعث وقوع حوادث ناگوار بعدی می‌شود. بنابراین بایستی به عنوان یکی از اقدامات قبل از وقوع، برنامه و طرح ایمن سازی محل رویداد را تعریف و مسئولیت افراد در هر قسمت را مشخص کرد و در زمان وقوع حادثه کلیه مسائل ایمنی را مدنظر قرارداد تا بتوان ایمنی نیروها و افراد حاضر در محل رویداد یا حادثه را تأمین کرد. مهم نیست که کارگاه کوچک یا بزرگ باشد، روی زمین اجرا شود یا در ارتفاع، در تمام کارها به آگاهی دادن و اطلاع رسانی کافی و به موقع نیاز می‌باشد.

کلمات کلیدی: امدادرسانی، ایمنی، کتاب های ایمنی، مدیریت بحران، حمل و نقل، پایه دوازدهم فنی حرفه ای، کتاب های دوازدهم فنی حرفه ای، کتاب های پایه دوازدهم فنی حرفه ای، فنی حرفه ای، ایمنی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.