دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای هنرآموز ارزیابی تولید در پویانمایی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای هنرآموز ارزیابی تولید در پویانمایی

کتاب راهنمای هنرآموز ارزیابی تولید در پویانمایی به معرفی و آموزش مواردی از جمله کامپوزیت و ترکیب لایه‌ها،‌ عنوان‌بندی فیلم و پویانمایی و زمینه‌های موشن گرافیکس می‌پردازد.

در بخشی از کتاب راهنمای هنرآموز ارزیابی تولید در پویانمایی می‌خوانیم:

در نگاه کلی اگر به دسته‌بندی رنگ‌های گرم و رنگ‌های سرد در طبیعت دقت کنیم؛ رنگ‌های گرم شامل زرد - نارنجی، قرمز و بنفش - قرمز می‌باشند و نقاط قوت‌شان این است که این رنگ‌ها بیان‌کننده گرمی و راحتی هستند و نقاط ضعف‌شان این است که در تصویر باعث تضعیف برجستگی‌هایی که باید در تصویر وجود داشته باشد، می‌شوند. از طرفی رنگ‌های سرد شامل آبی و بنفش - آبی می‌باشند و نقاط قوت آن‌ها این است که آرام و راحت هستند و معمولا به صورت غیر‌صمیمی و بی‌تکلف و ساده دیده شده و برای انتخاب به عنوان پس‌زمینه مناسب هستند و نقاط ضعف این رنگ‌ها احساسی منفعلانه است که گاهی برای تصاویر گرافیکی قوی مناسب نیستند.

به طور کلی با وجود آن‌که اثر رنگ‌ها تا حدودی ذهنی است و درباره هر شخصی متفاوت است، لیکن برخی تأثیر رنگ‌ها دارای معنی یگانه‌ای در سراسر جهان هستند و بر این اساس است که در روان‌شناسی رنگ، رنگ‌هایی که در ناحیه طیف آبی قرار دارند، رنگ‌های سرد و رنگ‌هایی که در ناحیه طیف قرمز هستند، رنگ‌های گرم تلقی می‌شوند. رنگ‌ها بر میزان تمرکز و خلاقیت مؤثر هستند و می‌توانند تأثیرات زیادی بر مخاطب بر جای گذارند. در اصول روان‌شناسی رنگ‌ها، برای هر رنگ، آثار و خصوصیات متمایزی مطرح می‌شود که در ذیل به اختصار به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

کلمات کلیدی: تولید در پویانمایی، انواع سبک های انیمیشن، تحقیق در مورد انیمیشن سازی، انواع انیمیشن، تعریف انیمیشن، انیمیشن چیست، مراحل تولید انیمیشن دو بعدی، تکنیک ساخت انیمیشن، رشته ی پویانمایی، پایه دوازدهم، دوره ی دوم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.