دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ماشین هوشمند پولسازی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ماشین هوشمند پولسازی

عباس امیری در کتاب ماشین هوشمند پولسازی شما را با ساخت محصول آموزشی خود با موبایل و فروش آن فقط در سه گام آشنا می‌کند.

اگر مصمم به ساخت و فروش اولین محصول آموزشی خود هستید از شما دعوت می کنم وارد اولین گام بشوید.

ماشین هوشمند پولسازی خود را آماده کنید و مراحل را به ترتیب ادامه دهید.

گام اول: تولید ویدیو

با چه موبایلی؟

اینکه موبایل شما آیفون یا اندرویدی است تاثیر خاصی در کار نهایی ندارد. موضوع مهم بخش سخت‌افزاری موبایل است. تست انواع موبایل‌ها به من نشان داد که موبایلی با حداقل هشت مگاپیکسل و توانایی ضبط کیفیت HD یا Full HD مناسب است. البته اغلب شما موبایل‌هایی با مگاپیکسل‌های بسیار بالاتر و کیفیت بسیار مطلوب‌تر در اختیار دارید. مثلا اغلب موبایل‌های جدید تا کیفیت 4K نیز پشتیبانی می‌کنند که برای فیلم گرفتن بسیار عالی هستند.

گام دوم: تدوین ویدیو

بعد از ضبط فیلم وارد مرحله تدوین می‌شویم. خوشبختانه اپلیکیشن‌های بسیار قوی برای ماشین هوشمند پولساز شما وجود دارد. ما برای تدوین از از اپلیکیشن Powerdirector استفاده می‌کنیم. این اپلیکیشن در گوشی‌های آیفون و اندرویدی به رایگان قابل دانلود است.

گام سوم: فروش محصول

برای فروش محصول به دو شکل می‌توانید اقدام کنید.

1.فروش دانلودی

برای فروش دانلودی، پیشنهادم این است که سایتی داشته باشید. البته در سایت‌های فروش فیلم‌های آموزشی نیز می‌توانید محصول‌تان را بفروشید. اما فرض من این است که شما وب سایت دارید. اگر سایت دارید به راحتی می‌توانید وارد سایت بشوید و صفحه محصول را بسازید.

2.محصول فیزیکی

راه دیگر این است که فیلم دانلود شده را روی فلش قرار دهید. برای این کار از رابط OTG کمک بگیرید. رابط را به موبایل وصل کنید. سپس فلش (مثلا 4گیگ) را به رابط وصل کنید. فیلم را به فلش منتقل کنید. کار به این سادگی انجام شد. حال شما می‌توانید بعد از پرداخت مشتری، فلش حاوی محصول را برای مشتری ارسال کنید.

کلمات کلیدی: آموزش ساخت ویدیو با گوشی موبایل، آموزش ساخت کلیپ با فیلم، آموزش ساخت کلیپ با گوشی، ساخت ویدئو آموزشی، آموزش ساخت فیلم آموزشی، نرم افزار ساخت فیلم اندروید، روش ساخت فیلم آموزشی، ساخت آموزش ویدیویی، آموزش ساخت کلیپ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.