دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب لذت غواصی در جزایر مرجانی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب لذت غواصی در جزایر مرجانی

کتاب لذت غواصی در جزایر مرجانی به قلم مصیب شیرانی به تحریر در آمد است.

در  اعماق دریا، جهانی زنده وجود دارد؛ یک اکوسیستم ظریف دریایی مملو از آبزیان مختلف و ساختارهای سرزند‌ه‌ی مرجانی است، این صخره ها به عنوان "جنگل های بارانی اقیانوس ها" عمل کرده و غذا و پناهگاه مورد نیاز گونه‌های مختلف ماهیان و بی‌مهره‌ها را تأمین می‌کنند. تنوع و زیبایی آن‌ها هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. بنابراین، ضرورت اخلاقی باید قبل از هر چیز، بر مصلحت اندیشی باشد. باید هر تکه از تنوع زیستی را در حالی که استفاده از آن را می‌آموزیم و مفهوم آن را برای بشریت در می‌یابیم، ارزشمند و گران‌بها بدانیم. نباید آگاهانه اجازه دهیم که نسل هیچ گونه یا نژادی منقرض شود.

صخره‌های مرجانی گنج‌های بین‌المللی‌اند که می‌توان با وقت و دقت، آن‌ها را احیا و حفظ کرد. آری خلیج فارس و جزیره مرجانی کیش و فارو هندورابی وشیدور لارک و... نیازمند حفاظت و نگهداری و بهره‌بردای منطقی دارد. این داستان شما را با این زیبایی‌ها آشنا می‌کند.

کلمات کلیدی: غواصی، آموزش غواصی، آشنایی با حیوانات دریایی، داستان ماجراجویی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.