دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش نرم‌افزار Arc Gis

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش نرم‌افزار Arc Gis

کتاب آموزش نرم‌افزار Arc Gis اثر علیرضا کوچ گانی در مورد سیستم الکترونیکی است که جهت کسب اطلاعات جغرافیایی از آن استفاده می‌کنند.

مجموعه سازمان یافته‌ای از سخت افزار و نرم افزار رایانه‌ای، اطلاعات جغرافیایی و افراد متخصصی که به منظور کسب، ذخیره، به هنگام‌سازی، پردازش، تحلیل و ارائه کلیه اشکال اطلاعات جغرافیایی طراحی و ایجاد شده است.

بسته به نیازهای هر منطقه یا کشور در بخش‌های مختلفی توسعه یافته است، به طوری که در ابتدا در اروپا از این سیستم در GIS کاربرد پایگاه‌های اطلاعات ثبت اسناد و املاک، محیط زیست، نگهداری نقشه‌های توپوگرافی، در کانادا در برنامه‌ریزی جنگل‌ها، حجم درختان و چوب قابل برداشت، شناسائی راه‌های دسترسی به جنگل، در چین و ژاپن نظارت و مدل سازی تغییرات زیست محیطی و در آمریکا در رشته‌های گوناگونی از جمله در برنامه ریزی شهری و شهرداری‌ها از این سیستم استفاده شده است و با گذشت زمان و توسعه سیستم‌ها استفاده از آن به کلیه بخش‌های مرتبط با زمین گسترش یافته است. استفاده از این سیستم در کلیه رشته‌هایی که به نحوی با زمین، نقشه و به طور کلی با اطلاعات جغرافیایی مکان‌دار و تحلیل‌های فضائی ارتباط دارند، امکان‌پذیر است.

کلمات کلیدی: gis آموزش، سیستم اطلاعات جغرافیایی gis، کاربرد جی ای اس، کاربرد جی ای اس در نقشه برداری، gis چیست+pdf، رشته gis چیست؟، نرم افزار arc gis چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.