دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب واخورده‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب واخورده‌ها

کتاب واخورده‌ها شامل مجموعه داستان‌های کوتاه و جذابی است که عبارتند از: عربی (جیمز جویس)، بدون حنجره باید که نعره برکشم (هارلان الیسون)، مزاحم (خورخه لوئیس بورخس) و آدم کش ها (ارنست همینگوی).

در بخشی از کتاب واخورده‌ها می‌خوانیم:

در تاریکی هوا، یکی از انبارهای کامپیوتر شروع به وزوز کردن کرد. صدای وزوز، نیم مایل پایین تر از غار، از انباری دیگر شنیده می‌شد. سپس هرکدام از اجزا، یک به یک، شروع به وزوز کردند و صدای جیرجیر خفیفی نیز می‌آمد و انگار که تمام این صداها به سرعت درحال تعقیب یکدیگر در داخل انبار بودند.

صدا بیشتر شد، و نور همچون صاعقه‌ای با سطوح کنسول [جعبه‌ی کامپیوتر] برخورد کرد. صدا به طور مارپیچ وار اوج گرفت تا اینکه به چیزی شبیه صدای جیرجیر میلیون‌ها حشره‌ی فلزی، موذی و خشمگین تبدیل شد.

کلمات کلیدی: کتاب واخورده‌ها (مجموعه داستان)، دانلود داستان کوتاه، دانلود کتاب مجموعه داستان، مجموعه داستان کوتاه، داستان اجتماعی، دانلود داستان آدم کش ها، دانلود کتاب ارنست همینگوی، pdf داستان رایگان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.