دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان اجبار به توان 2

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان اجبار به توان 2

کتاب رمان اجبار به توان 2 نوشته‌ی مریم رویال، داستان دختری به نام آرام است که در زندگی‌اش خیلی سختی کشیده و بعد از مرگ مادرش، پدرش او را مجبور می‌کند تا با پسری به اسم کوروش ازدواج کند! در این ماجرا رازها و اتفاقاتی به وجود می‌آید که قابل پیش‌بینی نیست.

در بخشی از کتاب رمان اجبار به توان 2 می‌خوانیم:

با برخورد نور آفتاب با چشمام از خواب بیدار شدم. 
احساس سوزشی رو توی معدم احساس کردم
دو روز بود که هیچی نخورده بودم!
دو روز از مرگ مادرم گذشت!
از مرگ عزیزترینم!
از مرگ تنها حمایت کننده‌ام!
حالا که مادرم رفته من تسلیمم در برابر پدرم!
در برابر زورگویی‌هاش!
در برابر زدن‌هاش و فحش دادن‌هاش!
در برابر اجبارهاش!
پدر من مریضه و هر شب به زور قرص می‌خوابه!

کلمات کلیدی: رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان اجبار به توان 2 برای موبایل، رمان اجبار به توان 2، رمان اجبار به توان 2، pdf رمان اجبار به توان 2 کامل، دانلود کتاب اجبار به توان 2 با لینک مستقیم، دانلود کتاب اجبار به توان 2 برای موبایل، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود pdf رمان اجبار به توان 2، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، دانلود پی دی اف رمان اجبار به توان 2، دانلود رایگان رمان اجبار به توان 2، دانلود رمان اجبار به توان 2، دانلود رمان اجبار به توان 2، دانلود رمان اجبار به توان 2 با لینک مستقیم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.