دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تقویم مرده

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تقویم مرده

«تقویم مرده»، حاصل جمع آوری تعدادی از کوتاه ­نوشته­ های (مونولوگ ،دیالوگ ،شعر و داستان مینیمال) چندسال اخیر نگارنده است که از طریق شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

علی رغم فاصله ی زمانی نگارش هر یک از این نوشته ها (که در کتاب نیز گنجانده شده است) پیوستگی غریبی میان عمده ی آن­ها دیده  میشود. دستی نامرئی که دانه دانه ی دل‌مشغولی­‌ها و افکار روزمره - و شاید شبانه - را در طول زمان به رشته کشیده است. دستی که شاید از پس «هویت» بیرون آمده باشد. هویتی که خواستارِ  بودن و خوانده شدن است. «تقویم مرده» این نوشته ها را در قالب و رسانه ای جداگانه و به صورت یک کتاب عرضه می­کند. باشد که دِین نگارنده به «درونی» که قادر به افشای تمامی آن نیست اندکی ادا شود.

کلمات کلیدی: مجموعه شعر فارسی، شعر عاشقانه، دانلود مجموعه شعر عاشقانه، دانلود متن ادبی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.