دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نفی خشونت علیه زنان از نگاه علم و دین

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نفی خشونت علیه زنان از نگاه علم و دین

یکی از اتهاماتی که از سوی افراد ناآشنا به آموزه های دین اسلام مطرح می گردد موضوع تایید خشونت علیه زن و تنبیه بدنی وی در خانه می باشد. برخی از افراد به ظاهر متدین نیز گمان کرده اند اسلام نیز از این موضوع طرفداری نموده است.

در برخی خانواده های ما که باورهای نادرست و رسوخ افکار جاهلی به نام اسلام رواج دارد مرد می‌272پندارد با ازدواج و تشکیل خانواده، زن را اسیر خود ساخته است و می تواند با وی هر گونه رفتاری که خواست انجام دهد.

در حالی که اسلام با ظهور خویش در صدد ارتقای شخ صیت زن برآمد و با بر تمام باورهای غلط خط «نساء» اختصاص سوره ای خاص به نام زنان یعنی سوره بطلان کشید و با صراحت به بیان حقوق زنان پرداخت.

اما دشمنان غرض ورز با بهانه های واهی در صدد انتساب رفتار غیراخلاقی، غیرشرافت مندانه خشونت علیه زنان به اسلام هستند. در حالی که در نگاه جامع نگر به آموزه های دینی خلاف این پندار دیده می شود. در آموزه های دینی تصریح شده که هرگز نباید در برنامه زندگی مشترک زن و مرد خشونت جاری بلکه اشاره می شود که نخستین برنامه باید مهر و محبت، ملایمت و نرمی و عفو و گذشت باشد، زیرا انسان سالم که دارای عقل و منطق است نیازی به رفتارهای خشونت آمیز ندارد.  مرد می تواند در زندگی خانوادگی با عزت و اقتدار همراه با لطف و رحمت رفتار نماید نه آن که قدرت را در گفتار و رفتار خشن جست و جو کند.

کلمات کلیدی: خشونت علیه زنان، خشونت علیه زنان PDF، مقالات خشونت علیه زنان، انواع خشونت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.