دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب زندگی نامه استیو جابز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب زندگی نامه استیو جابز

آن‌چه نامی را از نامی دیگر متمایز می‌کند چیست؟ چه‌چیزی فرد را در خاطرات تاریخ ماندگار می‌کند؟ آن کس که احترام برمی‌انگیزد چه کرده است و آن ذهنی که مطابق آمال مردمان روزگار حرکت می‌کند، کجا پرورش یافته است؟

زندگی، کار و نوآوری‌های استیو ‌جابز پاسخی به این پرسش‌ها است. او نمونه آدمی است که میراثی متفاوت با هم عصرانش برجای گذاشته است. او زندگی را در دشواری آغاز کرد، رنج را چون موهبتی تا پایان زندگی پذیرا شد و حیاتش ترکیبی از سخت‌کوشی، تیزبینی و هوشمندی در انتخاب بود.

زندگی خلاقانه استیو ‌جابز بیان روشن و عملی این قاعده تجربی بود که هیچ رخداد بزرگی تصادفی شکل نمی‌گیرد و رشد و پیشرفت بشر را پایانی نیست. اهمیت آن‌چه جابز انجام داد تنها در ارائه محصولات انقلابی و کشاندن بازار به سمت‌و‌سوهای مورد نظرش نبود بلکه در تاکیدش بر تأمل و بازاندیشی دوباره راه‌هایی بود که دیگران پیش از او رفته بودند و بسا کامیاب هم بوده‌اند. اگرچه استیو ‌جابز و شرکت اپل تجانس و همزیستی غیر‌قابل انکار دارند؛ اما ویژگی‌های شرکتی که جابز بنیانگذارش بود از ویژگی‌های شخصی‌ وی فراتر رفت.

همزیستی جابز و اپل بیشتر مفهومی بود تا صوری. مردی که صورت ظاهر زندگی‌اش - از بدسلیقگی در لباس پوشیدن تا برخورد با آدم‌ها و روابط اجتماعی - با محتوای حرفه‌ای‌اش که مبتنی برخلاقیت و ارائه ایده‌های ناب در تجارت بود، محصولاتی تولید کرد که زیبایی شکلی و قابلیت کاربردی کم نظیری دارند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب استیو جابز، خاطرات استیو جابز، استیو جابز، زندگینامه استیو جابز، steve jobs، سخنان استیو جابز، دانلود کتاب زندگینامه استیو جابز، زندگینامه کامل استیو جابز به زبان فارسی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.