دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش سریع نرم افزار WBS Chart Pro

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش سریع نرم افزار WBS Chart Pro

گام اول برای اجرای یک پروژه  شناسایی فعالیت های مختلف آن پروژه است که با به اجرا شدن تمامی فعالیت های یک پروژه عملا پروژه مورد نظر اجرا شده است.

WBS تکنیکی است که به کمک آن می توان یک پروژه بزرگ را به صورت سلسله مراتبی تکه تکه نمود و یا به اجراء گسسته قابل برنامه ریزی تقسیم نمود. از این رو تهیه ساختارشکست (WBS) یک پروژه بسیار حائز اهمیت است.

در WBS آن دسته از باکس هایی که تجزیه نشده اند کوچکترین واحد عملیاتی پروژه یا فعالیت (Activity or task) را نشان می دهند.

نرم افزارWBS Chart Pro  یکی از ده ها نرم افزار مدیریت کنترل پروژه بر مبنای ویندوز است که به منظور طرح ریزی و نمایش پروژه در قالب نمودار ساختار شکست کار (WBS) کاربرد دارد.

کلمات کلیدی: آموزش نرم افزار WBS Chart Pro، آموزش نرم افزار کنترل پروژه، کنترل پروژه، دانلود نرم افزار کنترل پروژه، نرم افزار طراحی پروژه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.