دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب عمر در صحاح سته اهل سنت (خلفا در صحاح 2)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب عمر در صحاح سته اهل سنت (خلفا در صحاح 2)

صحاح ستّه>(صحیح ‏هاى ششگانه) شش کتاب روائى اهل سنّت است که عموم علماى اهل سنّت عموم روایات آنها را صحیح مى‏ دانند مخصوصا دو کتاب أوّل ـ که نامشان مى ‏آید و به صحیحین مشهورند ـ که آنها را مثل قرآن صحیح مى‏ دانند. ما منکر صحیح بودن بعض از روایات آنها نیستیم امّا اینکه همه آنها صحیح باشد، این را منکریم. از جمله دلایلى که براى ردّ اعتقاد آنها داریم تضادّ بعض روایات است، چه آنکه یقینا رسول خدا (ص) مطالب ضدّ و نقیض نفرموده است پس باید گفت راویان اخبار یا عمدا به آن حضرت دروغ بستند یا از روى نادانى و یا فراموشى مطالبى را به عنوان احادیث نبوى نقل نموده ‏اند.

با عنایات خداوند تبارک و تعالى هم اینک جلد دوم بررسى «خلفا در صحاح» که به بررسى خلیفه دوم اختصاص دارد، خدمت خوانندگان محترم تقدیم می گردد. سعى ما در این پژوهشها کشف واقعیت به دور از هرگونه تعصب و یک جانبه نگرى بوده و هرگز روا نمی داریم که به معتقدات برادران اهل سنت توهین نموده و به خلفاى سه گانه که مورد احترامشان میباشند، جسارت نمائیم و اگر در لابلاى این نوشتار مطالبى به چشم میخورد که با تصورات اهل سنت همخوانى ندارد برگرفته از صحیح‏ ترین کتاب هاى روائى خود آنهاست که اگر صحیح است اعتقادات خود را اصلاح کنند و اگر نیست کتابهاى خود را.

کلمات کلیدی: عمر در صحاح سته اهل سنت، عمر اهل سنت، صحاح سته، شناخت روایات اهل سنت، کتب اهل سنت، دانلود کتاب حدیث شناسی، احادیث اهل سنت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.