دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دعای خیر پرنده مقلد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دعای خیر پرنده مقلد

مجموعه ای از اشعار چارلز بوکوفسکی بصورت نشر اینترنتی در وب‌سایت دوشنبه.
چارلز بوکاوسکی از مشهورترین نویسنده ها و شاعرهای معاصر آمریکا است و بسیاری ادعا می کنند که بانفوذترین و صمیمی ترینِ شاعران و  نویسندگان این قرن، خود اوست. بوکاوسکی در 1920 از پدری سرباز آمریکایی و مادری آلمانی در آندرناخِ آلمان متولد شد. سه ساله بود که او را به لس آنجلس در آمریکا آوردند و پنجاه سال در همین شهر زندگی کرد. بیست و چهار ساله بود که اولین داستان کوتاه اش را منتشر کرد و در سی و پنج سالگی، نوشتن شعر را آغاز کرد. او در سن هفتاد و سه سالگی و در 9 مارچ 1994 بر اثر سرطان خون در سان پِدرو در کالیفرنیا را تمام کرده «عامه پسند» درگذشت، درست زمانی کوتاه بعد از آنکه نوشتن رمان بود.
چارلز بوکاوسکی در طول سال های عمرش چهل و پنج کتاب منتشر کرد، شامل هفت رمان، ده مجموعه داستان کوتاه و ده ها دفتر شعر. بعد از مرگ او، همچنان کتاب هایی از نوشته های تاکنون منتشر نشده اش به بازار می رسند و انتشارشان همچنان ادامه دارد، شامل بر شعرها، داستان ها و نامه هایی که تاکنون دیده نشده بودند. نوشته های او به ده ها زبان ترجمه شده است و بوکاوسکی محبوبیتی گسترده در کل جهان دارد.

کلمات کلیدی: دانلود شعر، دانلود کتاب شعر نو، شعر آزاد، ترجمه اشعار بوکاوسکی، مجموعه شعر چارلز بوکاوسکی، دفتر شعر چارلز بوکاوسکی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.