دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای ساخت وبلاگ در بلاگ اسکای

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای ساخت وبلاگ در بلاگ اسکای

بلاگ‌اسکای  یکی از ارائه‌دهندگان خدمات وب‌نوشت رایگان به فارسی است. این وب‌گاه در ۲۰ فروردین ۱۳۸۲ توسط مرتضی توکلی و مسعود چنگیزی فعال شد. مطابق آمار الکسا، در سال ۱۳۸۸  بلاگ اسکای چهاردهمین دامنه ی اینترنتی پربازدید فارسی بود. بلاگ‌اسکای در ابتدا به دو زبان فارسی و انگلیسی فعالیت می‌کرد اما پس از مدتی بخش انگلیسی حذف شد. سرورهای بلاگ‌اسکای در حال حاضر در کشور آمریکا قرار دارند

BlogSky به شما کمک می کند تا با سهولت بیشتر مطالب خود را در صفحات وب انتشار دهید، بدون اینکه نیاز باشد که کد برنامه ای را بنویسید و یا اینکه نگران نصب هیچ نوع نرم افزاری باشید. و حتی به شما اختیار کامل می دهد که بر روی مطالب وبلاگتان کنترل داشته باشید.
کلاً، به جای نوشتن کد برای ساخت وبلاگ و قرار دادن صفحه های جدیدتان بر روی اینترنت، شما یک وبلاگ را بوسیله پر کردن چند فرم ساده در سایت BlogSky ایجاد می نمایید و بلافاصله وبلاگ شما با طراحی خودتان در شبکه اینترنت نمایش داده می شود.
برای اینکه درBlogSky یک وبلاگ بسازم به چه چیزی نیاز دارم؟ ساده است... شما فقط ۲ دقیقه وقت نیاز دارید! هیچ زحمتی ندارد.

کلمات کلیدی: آموزش ساخت وبلاگ، وبلاگ نویسی، آموزش بلاگ اسکای، BlogSky، سرویس بلاگ اسکای، وبلاک، روش ایجاد وبلاگ، سرویس های وبلاگ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.