دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب انسان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب انسان

کتاب "انسان" چیزی را شرح نمی دهد و برای فهم مطلبی تلاش نمی کند، بلکه تنها فریادی بی صداست از درون انسانی که از موج بودن رسته و در قلب دریا آرام گرفته است. او در حبابی معلق در عشق، نشسته است و هستی بی صبرانه در انتظار دگردیسی اوست...

واژه انسان برای موجودی که به صورت یک انسان تجلی یافته است واژه ای بیگانه نیست. با این حال او عمر خود را برای فهم واژه های بیگانه صرف می کند.

یک موج همیشه در اندیشه ساحل است و به سوی آن می شتابد، زیرا ساحل برای موج واژه ایست بیگانه و دور است که رسیدن به آن آرامشی کاذب را برای او به ارمغان می آورد، ولی این شتاب و سکون موجب پریشانی دریا می گردد. به هنگام فهم واژه انسان، انسانیت است که ظهور می کند و راده و عشق معنا می یابد. یک انسان زمانی انسان خواهد بود که به خویشتن خویش بیاندیشد. همان نوری که به او مقامی والاتر از یک فرشته و بال هایی آزاد برای پرواز می دهد. کتاب "انسان" چیزی را شرح نمی دهد و برای فهم مطلبی تلاش نمی کند، بلکه تنها فریادی بی صداست از درون انسانی که از موج بودن رسته و در قلب دریا آرام گرفته است. او در حبابی معلق در عشق نشسته است و هستی بی صبرانه در انتظار دگردیسی اوست.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب ادبی، دانلود کتاب ادبی، متن عاشقانه، دانلود pdf متن ادبی، کتاب انسان، روح انسان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.