دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شرحی بر حملات تکذیب سرویس - Denial of Service Attacks

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شرحی بر حملات تکذیب سرویس - Denial of Service Attacks

در سال های قبل در دنیای هکرها حملات کامپیوتری اکثرا از یک نوع بود و مانند حملات امروزی از انواع مختلف نبود و اکثر هکرهای کلاه مشکی و برجسته از یک نوع حمله استفاده می کردند. اما حملات امروزی بسیار پیچیده تر و سنگین تر از حملات گذشته و به حتم زیان بارتر هستند.یکی از این نوع حملات، حملات DoS که با هدف تکذیب سرویس انجام می شود، می باشد. هدف هکرها و نفوذگران از این حملات، وارد کردن ضربات اقتصادی و سیاسی به یک گروه، شرکت یا سازمان است. حملات از نوع DoS علی رغم مشابهت با سیستم عاملی با همین نام، مخفف کلمات Denial of Service یا اخلال در سرویس دهی است و براساس آن هکرها و نفوذگران تلاش می کنند به یکی از روشهای علمی-عملی، مانع از سرویس دهی یک سرویس دهنده در یک شبکه شوند.

حملات تکذیب سرویس، پرکاربرد ترین حملات اینترنتی در بین دیگر حملات اینترنتی هستند. در این نوع حمله، هکر یا نفوذگر یا حمله کننده (attacker) برای تغییر نحوه کارکرد یا مدیریت یک سامانه ارتباطی یا اطلاعاتی اقدام می کند. ساده ترین نمونه سعی از کار انداختن خادم های نرم افزاری یا سخت افزاری است. پیرو چنین حملاتی، هکر پس از از کار انداختن سامانه که معمولاً سامانه ای است که مشکلاتی برای دسترسی به اطلاعات فراهم آورده است، اقدام به سرقت، تغییر یا نفوذ به منبع اطلاعاتی می کند. در برخی از حالات، در پی حمله انجام شده، سرویس دهنده مورد نظر به طور کامل قطع نمی شود و تنها در کارایی آن خلل ایجاد می شود که در این حالت هکر با سوء استفاده از این خلل ایجاد شده به آن سرویس دهنده نفوذ می کند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب امنیت، هک، آموزش امنیت، حملات dos، حملات تکذیب سرویس، امنیت اینترنت، حملات درون شبکه، Denial of Service Attacks، ایران هک، Security،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.