دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب علائم HSE

  • موضوع: کتاب‌های عمومی
  • ۱۹ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳
  • ۹۳۲۱ بازدید
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب علائم HSE

ﭼﻚ ﻟﻴﺴﺖ ﻣﻤﻴﺰی ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﻬﺪاﺷﺖ

در دنیای امروز، فعالیت های استخراج، پالایش، انتقال و توزیع نفت و گاز، تابعی از نظام های مدیریتی از جمله نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست می باشد.
استقرار و توسعه هر نظام مدیریتی شامل مراحلی می باشد. یکی از مهمترین این مراحل که برای کارایی هر چه بهتر و بهبود مستمر سیستم های مدیریتی انجام می شود ممیزی می باشد. واحد بهداشت نیز برای انجام این کار و همچنین آشنایی شرکت ها و مناطق تابعه شرکت ملی گاز اقدام به تهیه چک لیست ممیزی سیستم مدیریت بهداشت نموده است. چک لیست حاضر به منظور هدفمند نمودن ممیزی های کارشناسان بهداشت ستاد و بررسی کامل مستندات مربوطه، بررسی آماری وضعیت مدیریت بهداشتی شرکت گاز و راهنمایی کارشناسان بهداشت مستقر در شرکت ها و مناطق عملیاتی در ا مر خود ارزیابی مدیریت بهداشت تهیه شده است. با استفاده از این مستند می توان از میزان آگاهی و سازگاری واحدهای بهداشت با الزامات راهنمای HSEMS اطمینان حاصل کرد. 

کلمات کلیدی: ﭼﻚ ﻟﻴﺴﺖ ﻣﻤﻴﺰی، نظام مدیریت HSE، اطلاعات فنی و حفاظت ایمنی مواد، چک لیست شرکت ملی گاز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.