دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب زندگی به سبک سامورایی ها - جلد دوم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب زندگی به سبک سامورایی ها - جلد دوم

وقتی در حال تدوین جلد اول این کتاب بودم، تمام سعی من بر این بود که بتوانم کتابی کوتاه، جذاب و کاربردی بنویسم بلکه تلنگری باشه برای کسانی که دچار روزمرگی شده اند، نمیدانم در جلد اول چقدر موفق شدم مفهوم رو خیلی ساده انتقال بدهم ولی از بازخوردهایی که از شما سروران گرامی داشتم و لطف هایی که به بنده  حقیر داشتید رضایت نسبی حاصل شده بود و این کار مرا بسیار دشوار کرد و به همین دلیل جلد دوم کتاب را با تفکری عمیق تر و مطالعه بیشتری در رابطه با ژاپنی ها به رشته تحریر در آوردم بلکه توقع شما تا آنجا که می توانم برآورده کنم، حال اینکه این برآورده کردن تا چه حدی است را باید شما مرحمت کنید بگویید و از طرف دیگری هم دوست دارم با ارائه سبک جدیدیذدر نوشتن قدمی هر چند کوچک در فرهنگ کتابخونی داشته باشم؛ این کتاب به داستان های از سرزمین آفتاب، ژاپن می پردازد که به سبک جدیدی ارائه شده است.

کلمات کلیدی: زندگی سامورایی ها، دانلود کتاب جامعه شناسی، زندگی به سبک ژاپنی، روانشناسی موفقیت، موفقیت در تجارت ژاپنی ها، مدیریت ژاپنی ها،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.