دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب صفحات گرامافون - شماره اول

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صفحات گرامافون - شماره اول

او مکررن قرص هاى آرام بخش مى خورد، اما موثر نبود. تا اینکه تصمیم گرفت از راه تنفس، سردرد خود را بهبود بخشد. حفره سمت راست بینى اش را بست و سعى کرد از حفره سمت چپ تنفس کند. در کمتر از یک هفته سردردش بهبود یافت، لذا این تمرین را براى مدت یک ماه ادامه داد. چنین روشى براى خوب شدن، بدون استفاده از قرص، مفید بوده و از رفتارهاى روشنفکرانه و عصبى نیز جلوگیرى کرده است.
بینى شما قسمتهاى راست و چپ دارد که هر دو قسمت براى تنفس تان به کار مى روند، اما در حقیقت دو سوراخ بینى شما متفاوتند و شما مى توانید این تفاوت را حس کنید. حفره سمت راست بینى، نشانگر خورشید و حفره سمت چپ نشانگر ماه است.
وقتى سر درد دارید، سعى کنید که حفره سمت راست را ببندید و براى تنفس کردن تنها از حفره سمت چپ استفاده کنید، بعد از چند دقیقه تغییراتى را در وضعیت خود حس خواهید کرد.
اگر احساس خستگى مى کنید، برعکس عمل کنید. حفره سمت چپ را ببندید و تنها از حفره سمت راست تنفس کنید. بعد از مدتى احساس مى کنید که خستگى شما برطرف شده است.
حفره سمت راست بینى شما به گرمى مربوط است و لذا به راحتى گرم مى شود، این درحالى است که حفره سمت چپ بینى تان به سردى مربوط مى باشد.
تقریبن بیشتر خانم ها از حفره سمت چپ بینى شان تنفس مى کنند، بنابراین با سرعت بیشترى خنک مى شوند. اما مردها  معمولن گرم و داغ هستند و بیشتر عمرشان را در حسرت روابط اروتیک به سر مى برند.
آیا توجه کرده اید که وقتى از خواب برمى خیزید، کدام حفره بینى تان سریعتر تنفس مى کند؟ اگر از حفره چپ تندتر تنفس مى کنید، شما احساس خستگى دارید. بنابراین حفره سمت چپ بینى تان را ببندید و براى تنفس از حفره سمت راست خود استفاده کنید، خواهید دید که به سرعت احساس شادابى خواهید داشت.

متون سقیم

کلمات کلیدی: دانلود شعر، مجموعه شعر، دانلود کتاب شعر، شعر نو، صفحات گرامافون، شعر فارسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.