دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب یک شروع ساده

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب یک شروع ساده

داستان یک شروع ساده از شروعی ساده آغاز خواهد شد. شخصیت هایی در داستان که با تصمیمات خود زندگی خود را دگرگون خواهند کرد. داشتن تعصبات، کینه ها، تصمیماتی عجولانه و بدون فکر که باعث میشوند زندگی خود و اطرافیان آنها تحت الشعاع قرار بگیرد. این داستانی درامی عاشقانه خواهد بود که چاشنی هیجانات و اتفاقات غیر منتظره را در برمی گیرد. گروه سنی در نظر گرفته شده برای این داستان +17 خواهد بود.

بخشی از مقدمه کتاب:

یک شروع ساده. یک گفتگو ساده. یک برخورد ساده. خیلی عجیب است که گاهی همه چیز ساده شروع میشوند ولی پایانشان به هیچ عنوان ساده نخواهد بود. انسانها ورق میخورند. تا میشوند. خط خطی میشوند. گاهی نیز بخشی از وجودشان پاک میشود. گاهی رنگشان تیره و گاهی زرد رنگ هست. انسانها گاهی هیچگاه نوشته نمیشوند. پاک نمیشوند. گاهی با غلط گیری بایستی رویشان را پوشاند. گاهی رنگشان از روی غلط گیر هم پیداست! هر کسی شروعی دارد. زندگی به تو می آموزد مهم نیست شروع زندگیت، شروع جاودانگیت و شروع رستگاریت چقدر و چگونه ساده باشد، مهم این است تو چگونه به آن بنگری. مهم این است، برای هر کسی ورق نخوری. قبل از آنکه بخشی از وجودت یا زندگیت پاک شود، درست نوشته شوی، زیرا بهترین پاک کن ها هم نمیتوانند رد باقی مانده بر وی کاغذ زندگیت را کاملا محو کنند!

...

کلمات کلیدی: داستان، رمان، داستان بلند، داستان هیجانی، رمان جالب، رمان اجتماعی، رمان ایرانی، داستان زندگی، دانلود داستان هیجان انگیز، زندگی، رمان هیجان انگیز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.