دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF دنیای جدید کتابخانه ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی دنیای جدید کتابخانه ها

این مقاله گزارشی در مورد چگونگی ترویج کتابها و کتابخوانهای الکترونیکی میباشد و میتواند مورد استفاده کلیه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته کتابداری قرار گیرد

در پاییز 2009 کتابخانه لئونارد لایف دانشکده لمان یک برنامه اجاره کتابها و کتابخوانهای الکترونیکی را اجرا کرد که باعث پیشرو شدن این دانشکده در زمینه ارائه این خدمات جدید در دانشگاه شهر نیویورگ (CUNY) شد. مقاله زیر این پروژه را از جنبه عملی مورد بررسی قرار میدهد و در خصوص انتخاب ارائه دهندگان این سیستم، راهنماهای استفاده کنندگان، پایگاههای اجاره محصولات، بازاریابی و سایر مسایل پیشروی این تکنولوژی به بحث می نشیند.

 

فهرست
چکیده
غرب وحشی کتابها و کتابخوان های الکترونیکی
پیش زمینه های پروژه
فاز اول:خرید کتابخوان ها
فاز 2: ساخت کتابخانه الکترونیکی لمان
2 سال بعد، نگاهی به گذشته
برنامه های آینده
نکات عملی
نتیجه گیری

کلمات کلیدی: کتابخوان های الکترونیکی، کتابخوانه الکترونیکی، ساخت کتابخانه الکترونیکی، خرید کتابخوان الکترونیکی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.