دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF ماهنامه ویژه گیمزکام - گیمرسان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی ماهنامه ویژه گیمزکام - گیمرسان

| دانلود ماهنامه ویژه گیمزکام ، گیمرسان |

همان طور که در شماره پیش دیدید گیمرسان قصد انتشار شماره ای مختص به گیمزکام 2013 را داشت که الحمدالله هم منتشر شد. از این پس شما پس از هر نوع همایش یا جشنواره ای شاهد یک ویژه نامه از گیمرسان خواهید بود. مخاطبین عزیز شما از این پس علاوه بر پورتال جامع کتاب سبز میتوانید با مراجعه به وبلاگ رسمی گیمرسان به نشانی، Gamersan.Rzb.Ir میتوانید هر ماه ماهنامه را دانلود فرمایید البته سایت مذکور به حم خدا در مرحله تست به سر میبرد و در صورت تایید و بازدید شما به سیستم وردپرس انتقال داده و به صورت سایتی پرمحتوا در اختیار شما خواهد بود.

محتویات این ویژه نامه :

نقد و بررسی کنفرانس های sony و micro soft

دانلود تمامی تریلر های پخش شده در نمایشگاه

گزارش کامل تصویری از نمایشگاه و

آرشیو کامل اخبار مهم نمایشگاه گیمزکام 2013

منتظر شماره سوم و مجله ای هیجان انگیز تر از قبل باشید ...

Gamersan.Rzb.Ir | وبلاگ رسمی مجله گیمرسان | وبسایت خبری و تحلیلی بازی های رایانه ای

کلمات کلیدی: بازیهای رایانه ای گیمرسان، مجله بازی های رایانه ای، جدیدترین بازی ها، گیمرسان، تریلر بازی، دنیای گیم، بازی، بازی های ایرانی، مجله کامپیوتر، گیمزکام،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.