دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF الگوی یادگیری یکپارچه (ULM)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی الگوی یادگیری یکپارچه (ULM)

نویسندگان: پروفسور دوان اف.شل، پروفسور دیوید دبلیو، بروکس
مترجمان: سید محمود هاشمی، فاطمه شعیبی

موضوع این کتاب چگونگی وقوع یادگیری در انسان است. اگر چه همان گونه که عنوان کتاب نشان می دهد اصول یادگیری موضوعی کلی است، اما منظور اصلی ما یادگیری کلاسی است. در این کتاب مسئله یادگیری از دوره پیش دبستانی تا تحصیلات تکمیلی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین به آموزش های تجاری، صنعتی، و نظامی نیز خواهیم پرداخت. ما در باره چگونگی یادگیریِ صحبت کردن یا راه رفتن کودکان و یا ارتقاء مهارت های بازی تنیس در بزرگسالان صحبت نخواهیم کرد. ما به تبیین یادگیری که با عنوان " تفکر" توصیف شده و همچنین هر آنچه ممکن است در محیط های آموزشی رسمی تدریس شود می پردازیم.

 

این کتاب مروری بر ادبیات موجود در این زمینه نیست، بلکه یک ترکیب است. دانش پژوهان و استادان احتمالا در باره بیشتر و یا حتی تمامی اطلاعاتی که ما جهت ارائه الگوی یادگیری یکپارچه استفاده می کنیم شنیده اند. آنچه در باره آن چیزی نشنیده اند، الگویی است که این اطلاعات رایکپارچه می سازد. در حقیقت ما جهت ارائه این الگو از دانش موجود استفاده می کنیم. آنچه انجام نمی دهیم چشم پوشی از برخی حقایق و داده ها و شکل دهی آن ها به منظور مطابقت با الگوی خودمان می باشد. نویسندگان این کتاب با توجه به دانش بالای خود قادراند تمامی داده های موجود در باره یادگیری را توضیح دهند.

 

عناوین:
فصل اول: الگوی یادگیری یکپارچه
بخش اول: بسط الگوی یادگیری
فصل دوم: یادگیری
فصل سوم: حافظه فعال
فصل چهارم: دانش
فصل پنجم: انگیزش
بخش دوم: کاربست الگوی یادگیری یکپارچه
فصل هفتم: مرور کاربردهای کلاسی
فصل هشتم: نقش انگیزش در یادگیری
فصل نهم: آموزش اثر بخش
فصل دهم: بازخورد و ارزیابی
فصل یازدهم: تمرکز بر تفکر
فصل دوازدهم: تشویق خود-نظم دهی
فصل سیزدهم: مدیریت محیط کلاس
فصل چهاردهم: پیشرفت به عنوان یک معلم
فصل پانزدهم: خط مشی
فصل شانزدهم: مرزها
فصل هفدهم: سخن آخر

کلمات کلیدی: الگوی یادگیری یکپارچه، ULM، یادگیری یکپارچه،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.