دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان pdf کتاب مسیریابی در شبکه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مسیریابی در شبکه

در طول دهه اخیر، اینترنت از پروژه های تحقیقاتی ارتباطات که دنیای ما را برای همیشه دچار تحول ساخته اند، فراتر رفته است.پیام های فوری، تلفنی ip، فیلم و موسیقی های درخواستی، بانکداری؛ تنها بخشی از کاربرد های فراوانی هستند که زندگی ما را راحت تر کرده اند. اما تکنولوژی و فناوری که ما را قادر به استفاده از این امکانات می کند شبکه های کامپیوتری و نحوه ی ارتباط بین این شبکه ها می باشد.
در کتاب حاضر تحلیل و چگونگی کار پروتکل های مسیر یابی  و مقایسه آنها و بررسی پروتکل OSPF به طور کامل و ارائه تکنیک های هوش مصنوعی برای بهبود کارایی این پروتکل بررسی خواهد می شود.

کلمات کلیدی: مسیریابی در شبکه، آموزش مسیریابی در شبکه، آموزش شبکه، کتاب آموزش شبکه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.