دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان اشک خدایان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان اشک خدایان

کتاب اشک خدایان نوشته‌ی مهرداد امیر رحیمی، اقتباسی از داستان‌های اساطیری یونان باستان با هدف به تصویر کشیدن عظمت انسان است.

در این داستان سخن نه از فردای امروز که از فردای امروزمان است، روز‌هایی که انسان پس از تجربه تلخ خود از دنیای امروز علیرغم توانایی بالا و در دست داشتن تکنولوژی بسیار پیشرفته برای ساخت مجدد دنیایی مدرن به گذشته خود باز می‌گردد و با بازسازی تمدن‌های کهن بدنبال راه حل می‌گردد.

روزهایی که انسان در زمینه دست آوردهای علوم تجربی، فناوری و تکنولوژی پیشرفته مرزی برای خود نمی‌شناسد، تمامی دیوارها و حصارهای طبیعت را پشت سر گذاشته و بجایی رسیده است که با الگوبرداری از جزئیات حیات بر روی سیاره زمین برای خود زمین می‌سازد و در آن طبیعت می‌آفریند.

در بخشی از کتاب رمان اشک خدایان می‌خوانیم:

و این آخرین باری بود که کنار هم و در آغوش هم خندیدند زیرا ساعاتی بعد بمحض ورود به خانه خبر یافتند که سپاهیان دشمن باری دیگر از مرزهای ایروانا گذشته چندین شهر را بر سر راه خود ویران کرده و تمامی سکنه شهرها و دهکده‌ها را قتل عام کرده‌اند.

دشمن اینبار بسیار خطرناک بود، همه مردم ایروانا هنوز تجربه تلخ آخرین حمله مارماریان را به یاد داشتند، جنگجویان مارماریایی اسیر نمی‌گرفتند حتی به مجروحین خود نیز رحم نمی‌کردند و بقتل می‌رساندشان تا سبک حرکت کنند، بار گذشته تقریبا ایروانا را بطور کامل فتح کرده بودند و اگر درایت و رشادت ماهاریا و چند فرمانده زیرک و توانای دیگر نبود ایروانا از دست رفته بود اما ماهاریا در کنار فرماندهان و سربازانش توانست ضربه سختی به آن‌ها وارد کند و آنان را مجبور به بازگشت به پشت خطوط مرزی نماید.

کلمات کلیدی: داستان اساطیری، داستان افسانه ایرانی، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، دانلود pdf رمان اشک خدایان، دانلود پی دی اف رمان اشک خدایان، دانلود رایگان رمان اشک خدایان، دانلود رمان اشک خدایان، دانلود رمان اشک خدایان، دانلود رمان اشک خدایان با لینک مستقیم، دانلود رمان اشک خدایان برای موبایل، رمان اشک خدایان، رمان اشک خدایان، pdf رمان اشک خدایان کامل، دانلود کتاب اشک خدایان با لینک مستقیم، دانلود کتاب اشک خدایان برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.