دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی آنا کارنینا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی آنا کارنینا

کتاب صوتی آنا کارنینا رمانی جاودان و درخشان به قلم لئو تولستوی است و داستان بانویی اشرافی را روایت می‌کند که دلباخته‌ی افسری جوان شده است. عشقی نامتعارف و خارج از چهار چوب ازدواج که اتفاقات بسیاری را رقم می‌زند.

داستان‌ روایت‌‌شده در آنا کارنینا، داستان عشق و ازدواج است: شکل‌گیری، شکوه و انحلال آن. داستان از اینجا آغاز می‌شود: آنا، خوش‌پوش، باوقار، جذاب و زیبا برای انجام امری مهم به مسکو آمده تا بلکه واسطه قرار گیرد و برادرش آبلونسکی را که با خیانت ازدواجش را تا مرز نابودی کشانده، با همسرش دالی آشتی دهد. آنا با قطار از سن پترزبورگ تا مسکو سر می‌کند و در این میان با کنت ورونسکی، افسر سواره نظام، آشنا می‌شود. این آشنایی بعدتر به عشقی پرشور بدل می‌گردد و این دلدادگی تمام زندگی آنا را دگرگون می‌سازد.

در بخشی از کتاب صوتی آنا کارنینا می‌شنویم

رفقای شکارش مدت‌ها بود از خواب بیدار شده و از شدت گرسنگی دیگر صبر نکرده و صبحانه خورده بودند. لوین گفت: «صبر کنید، صبر کنید! می‌دونم که امروز ده تا بودند!» و دوباره مرغ‌ها را که دیگر شکوه و زیبایی زمانی را که از جاپریده بودند نداشتند و خشکیده و خمیده بودند و خون بر پیکرشان خشک شده بود و سرشان خشکیده بود شمرد.

کلمات کلیدی: مجموعه فیلم اقتباسی، کتاب پرفروش، کتاب برنده جایزه، رمان زنانه، فمنیسم، رمان معروف خارجی، دانلود رمان عاشقانه، دانلود رمان روانشناختی، داستان و رمان روانشناسی خارجی، داستان و رمان تاریخی، لیو تالستوی، لف تالستوی، لی یو تالستوی، لئون تولستوی، لی یف نیکالایویچ تولستوی، ادبیات روسیه، داستان و رمان عاشقانه خارجی، داستان و رمان تاریخی خارجی، ادبیات کلاسیک،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.