دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب عشق در سال‌های مشروطه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب عشق در سال‌های مشروطه

کتاب عشق در سال‌های مشروطه به قلم مهناز سید جواد جواهری، داستان عشقی قدیمی در یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخ معاصر ایران را به تصویر می‌کشد.

مادربزرگ صندوقی قدیمی را در گوشه‌ی خانه باز می‌کند و با آن خاطرات قدیمی زنده می‌شوند؛ بقچه‌های ترمه و سوزنی مخمل، چند قاب عکس، و تاری شکسته. در کتاب عشق در سال‌های مشروطه گوش به داستان عاشقانه‌ای می‌سپاریم که در سال‌های دور اتفاق افتاده است.

خانم‌جان، مادربزرگ رمان عشق در سال‌های مشروطه، ماجرای عاشقانه‌ای را برای نوه‌ی بیمارش، مهراعظم، تعریف می‌کند، ماجرایی که مهراعظم از آن هیچ خبردار نبوده است. مهراعظم نیز این داستان را ثبت می‌کند، اما آیا بیماری امانش می‌دهد که تا انتهای داستان را بشنود؟

در بخشی از کتاب عشق در سال‌های مشروطه می‌خوانیم:

آخ که چقدر همین یک جمله نوه ته‌تغارى دل مادربزرگش را به درد آورده و یک حس قدیمى را در دلش زنده کرده بود. حس عمیق مهربانى یک برادر نسبت به خواهرش. حسى که با رفتن احمدمیرزا برادرش، سال‌ها مى‌شد آن را به فراموشى سپرده بود. حالا از آن همه محبت و عاطفه جز چند عکس رنگ و رورفته ته صندوق دیگر چیزى جلوى چشمش ظاهر نمى‌شد. در آن لحظه آتش اشتیاقى که در سینه خانم‌جان مشتعل شده بود او را بر آن داشت تا باز هم خاطرات گذشته را در همان عکس‌هاى قدیمى که ته صندوق داشت، جستجو و زنده کند. براى همین هم رفت سر صندوق و در آن را بالا زد.

کلمات کلیدی: داستان و رمان عاشقانه ایرانی، داستان و رمان تاریخی ایرانی، رمان عشق در سالهای مشروطه، قیمت و خرید کتاب عشق در سالهای مشروطه، بررسی کتاب عشق در سالهای مشروطه، عشق در سالهای مشروطه اثر مهناز سید جواد جواهری، رمان عامه پسند، ادبیات عامه پسند، انقلاب مشروطه، دوران مشروطه، دانلود داستان عاشقانه ایرانی، داستان عاشقانه تاریخی ایرانی، رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه تاریخی ایرانی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.