دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شاه کلید پاورپوینت

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شاه کلید پاورپوینت

محمدحسین صدری در کتاب شاه کلید پاورپوینت، 20 راه و کلید اصلی در طراحی و ساخت پاورپوینت و همچنین چند تکنیک برای سخنرانی و ارائه آورده است.

یکی از دلایل نگارش این کتاب آن بود که نویسنده مهارت اسلایدسازی و پاورپوینت را در عصر حاضر لازم دانسته، زیرا اگر شما در هر شغل و هر جایگاهی که باشید اگر مهارت کار با پاورپوینت را بلد باشید می‌توانید ارائه‌های خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

این کتاب در سه فصل برای یاری رساندن در امر آموزش به زبان ساده ارائه شده است. فصل اول نقطه‌ی آغاز را این‌گونه شروع می‌کند که پاورپوینت از کجا امده و اطلاعاتی مربوط به نرم افزار پاورپوینت را به شما می‌دهد. 

فصل دوم در مورد کلید‌های اصلی به کارگرفته شده در ساخت پاورپوینت حرفه‌ای و اسلایدسازی را به صورت پرسش و پاسخ برای شما عزیران گردآوری شده است که بتوانید با بهره گیری از این راهکارها یا به قول من کلیدها بتوانبد پاورپوینت‌های حرفه‌ای طراحی کنید. 

قصل سوم و فصل آخر این کتاب در مورد وسیله‌ای به نام پرزنتر می‌باشد که به طور کلی و در حد چند پاراگراف به قابلیت‌های این وسیله اشاره شده است.

کلمات کلیدی: اسلاید پاورپوینت، چگونه یک پاورپوینت حرفه ای بسازیم، اصول تهیه پاورپوینت، دانلود رایگان آموزش تصویری پاورپوینت، powerpoint، دانلود آموزش پاورپوینت به زبان فارسی، آموزش نرم افزار پاورپوینت، آموزش پاورپوینت حرفه ای، دانلود آموزش تصویری پاورپوینت، ارائه مطالب با پاورپوینت، اصول تهیه پاورپوینت، دانلود آموزش تصویری powerpoint، آموزش پاورپوینت pdf، نرم افزار پاورپوینت، آموزش تصویری پاورپوینت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.