دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نیمه شب در چرنوبیل: ناگفته‌های بزرگ‌ترین فاجعه هسته‌ای جهان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نیمه شب در چرنوبیل: ناگفته‌های بزرگ‌ترین فاجعه هسته‌ای جهان

کتاب نیمه شب در چرنوبیل: ناگفته‌های بزرگ‌ترین فاجعه هسته‌ای جهان اثر آدام هیگن باتم، جامع‌ترین و کامل‌ترین تاریخچه‌ای محسوب می‌شود که درباره‌ی فاجعه‌ی تاریخی چرنوبیل است. این کتاب افتخارات بسیاری کسب کرده و از سوی نیویورک تایمز به عنوان بهترین کتاب سال برگزیده شده است.

اگر به مطالعه‌ی آثار تاریخی به خصوص تاریخ معاصر علاقه‌مندید، مطالعه‌ی کتاب نیمه شب در چرنوبیل یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربیات شما خواهد شد. از طرف دیگر، این کتاب از سوی نهادهای ادبی بسیاری به عنوان درخشان‌ترین اثر غیرداستانی انتخاب شده است، بنابراین لزومی ندارد بیشتر از این برای مطالعه‌ی نیمه شب در چرنوبیل تردید داشته باشید!

در بخشی از کتاب نیمه شب در چرنوبیل می‌خوانیم:

پروتسنکو تعجب کرده بود، همه زنان و کودکان ساعت‌ها پیش از شهر خارج شده بودند. او سربازی را فرستاد تا موضوع را بررسی کند، وقتی که سرباز از زن سؤال و جواب می‌کرد، پروتسنکو از پنجره آن‌ها را تماشا می‌کرد. آن‌ها چند لحظه صحبت کردند، زن سرش را تکان داد، بعد چمدانش را برداشت و به راه خود ادامه داد.

وقتی سرباز برگشت، پروتسنکو متوجه شد که قطارهایی که از راه‌آهن پریپات می‌گذرند، هنوز هم در برنامه‌ی زمان‌بندی‌شده در این ایستگاه توقف می‌کنند و ظاهراً از وضعیت اضطراری خبر ندارند. زن از تعطیلات آخر هفته بازگشته بود و از قطار خمینیتسکی، شهری در سیصد کیلومتری جنوب غربی پریپات، پیاده شده بود، بدون آنکه بداند در غیاب او این همه تغییر اتفاق افتاده است.

کلمات کلیدی: علت وقوع حادثه چرنوبیل، چرنوبیل شهر ارواح، حادثه اتمی چرنوبیل، شهر چرنوبیل کجاست، شهر ارواح در روسیه، حادثه هسته ای چرنوبیل، Midnight in Chernobyl، Adam Higginbotham، آدام هیگنباتم، تاریخ جهان، تاریخ روسیه، چرنوبیل، چرنوبیل کجاست، حادثه چرنوبیل، فاجعه چرنوبیل، جایزه ادبی کولبی، بهترین کتاب در ژانر نظامی اطلاعاتی، کتاب منتخب نیویورک تایمز، کتاب برگزیده سال 2018، کتاب برگزیده سال 2019، ناداستان، بهترین کتاب ناداستان، ادبیات غیرداستانی، کتاب تاریخی، دانلود کتاب تاریخی، تاریخ معاصر جهان، تاریخ شوروی، دانلود کتاب تاریخ شوروی، مقصر حادثه چرنوبیل، تلفات حادثه چرنوبیل، شاهدین حادثه چرنوبیل،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.