دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب یک نقطه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب یک نقطه

کتاب یک نقطه نمایشنامه‌ای کوتاه به قلم محمدرضا خردمند، داستان دختری را روایت می‌کند که پدرش دچار مشکل مالی شده و او که به فکر درآمد است، توسط یکی از همسایگان وارد باند توزیع مواد مخدر شده که طی حادثه‌ای باعث قتل برادرش می‌شوند...

در بخشی از کتاب یک نقطه می‌خوانیم:

علی اصغر: سلام آبجی
فاطمه: سلام دخترم خسته نباشی
(پدر همچنان در حال تفکیک ضایعات در گوشه‌ای از حیاط خانه است. مادر از جایش برخاسته و پتوها را بر روی بند پهن می‌کند که زینب به کمکش می‌رود)
کاظم: زینب بابا به معلمتون گفتی؟ با برادرش صحبت کرد؟
زینب: (پس از اندکی مکث) آره... (سکوت)
کاظم: خب
زینب: هیچی... گفت... گفت لیسانسه‌ها و فوق لیسانسه‌ها بیکارن...
(کاظم به زینب خیره شده و زینب سرش را پایین انداخته و به سمت هال می‌رود)
زینب: (در حین رفتن می‌ایستد) بابا راستی... (مکث) مدرسه گفتن باید خط کش نقشه کشی بگیرم (به سمت داخل می‌رود)
(فاطمه به کاظم نگاه کرده سپس نگاهش را دزدیده و آب تشت را بر روی زمین خالی کرده و دست علی اصغر را گرفته به سمت داخل خانه می‌روند. )
(کاظم به گوشه‌ای خیره شده، سپس آرام آرام به سمت پلکان درون حیاط رفته و بر روی پلکان نشسته و سیگار می‌کشد. نگاهی با افسوس به آسمان می‌کند. به روبرو خیره شده و قطره اشکی از چشمانش سرازیر می‌شود)

کلمات کلیدی: فیلمنامه کوتاه یک نقطه، نمایشنامه کوتاه، دانلود نمایشنامه کوتاه pdf، دانلود نمایشنامه تئاتر، نمایشنامه، نمایش نامه، نمایشنامه ایرانی، تئاتر، نمایش کوتاه، تئاتر، دانلود نمایشنامه، نمایشنامه فارسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.