دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان ایمی واتس و آینه‌ی اسرارآمیز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان ایمی واتس و آینه‌ی اسرارآمیز

کتاب رمان ایمی واتس و آینه‌ی اسرارآمیز اثر زهرا باقری، داستان دختری به نام ایمی است که طی حوادثی، متوجه می‌شود موجوداتی ناشناخته از طریق آینه‌ی سحرآمیزی وارد شهر می‌شوند. او به همراه یکی از دوستانش، پیگیر اتفاقات شده و متوجه می‌شود که آن آینه در انباری مدرسه‌اش پنهان شده است. در انتها ایمی و جارد به دلیل کنجکاوی بچگانه‌ی خود، به آینه نزدیک شده و وارد ماجرای خطرناکی می‌شوند که جانشان را به خطر می‌اندازد...

در بخشی از کتاب رمان ایمی واتس و آینه‌ی اسرارآمیز می‌خوانیم:

با بی‌حوصلگی خودکارش را روی کاغذ مقابلش می‌کشید و در حالی که دستش را زیر چانه‌اش زده و چشم هایش خمار شده بود، زبانش یک وری از دهانش بیرون آمده بود. 
اگر آقای سمپتون کمی دیگر به کلاس خسته‌کننده‌اش ادامه می‌داد اِیمی می‌توانست چشم‌های سوسک بالداری که در طول کلاس بر روی کاغذش طراحی کرده بود را نیز بکشد. 
در سکوت مطلق فضا، آقای سمپتون با صدای رسا و بلندی که در کلاس زبان فرانسه منعکس می‌شد، گفت:
nous commencons la formulation aujordhui (امروز جمله بندی رو آغاز می‌کنیم.)

با این حرف نصف کلاس جا به جا شدند و با شور و اشتیاق به دهان آقای سمپتون زل زدند. همه به جز اِیمی که همچنان مشغول کامل کردن شاهکارش بود. (چشم‌های سوسکش سیاه و ریز بود و دست و پایش چنان حرفه‌ای کشیده شده بود که انگار حتی بر روی کاغذ وول می‌خوردند.)

اگرچه در کشیدن نقاشی مهارت زیادی داشت، اما از زبان فرانسه هیچ چیز نمی‌فهمید و سر کلاس‌هایی که به اجبار خانواده‌اش در آن ثبت نام کرده بود، یا مشغول کشیدن نقاشی می‌شد و یا چرت می‌زد.  
اما شاید وقفه‌ی دو ساله‌ای که میان درس خواندنش پیش آمد او را نسبت به درس‌ها و کتاب هایش سرد و بی حوصله کرده بود و در این بی‌توجهی‌هایش نسبت به کلاس‌ها نقش مهمی داشت. زیرا ایمی ترجیح می‌داد اکنون بر روی یکی از صندلی‌های دانشگاه نشسته باشد تا اینکه به خاطر مشکلات خانوادگی‌اش مجبور به گذراندن سال آخر تحصیلش در دبیرستان باشد.

کلمات کلیدی: رمان تخیلی، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان رایگان عاشقانه، دانلود رمان تخیلی، رمان های تخیلی فانتزی، دانلود رایگان رمان تخیلی، رمان تخیلی فانتزی، داستان و رمان تخیلی، داستان تخیلی، تخیلی، داستانی تخیلی، دانلود رمان تخیلی، رمان های تخیلی فانتزی، کتاب تخیلی، دانلود رمان عاشقانه تخیلی، رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان فارسی عاشقانه، رمان عاشقانه ایرانی،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.