دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب با من مهربان باش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب با من مهربان باش

در کتاب با من مهربان باش از زبان مهدی خدامیان آرانی خواهید خواند:

چقدر دلم براى آن روزگارها تنگ شده است! آن وقت ها شهر ما این قدر چراغانى نبود، شب که مى شد تاریکى همه جا را فرا مى گرفت و من مهمان ستاره هاى زیباى آسمان مى شدم، سى و دو سال قبل، آن زمان من کودکى پنج ساله بودم، وقتى شب فرا مى رسید، منتظر مى ماندم تا پدربزرگم دست مرا بگیرد و مرا به بالاى بام ببرد، تو چه مى دانى خوابیدن در زیر آسمان آن هم روى بامى که از کاهگل است چه لذّتى دارد.

آن شب ها را هیچ وقت فراموش نمى کنم، همان روزهایى که عشق به آسمان در وجودم جوانه زد و این گونه شد که آسمان براى من الهام بخش گردید.

ساعتى به ستارگان خیره مى شدم و بعد به خواب مى رفتم، چند ساعت که مى گذشت، صدایى به گوشم مى رسید که خواب را از چشم من مى ربود، این صداى پدربزرگ بود، او در گوشه اى از بام رو به آسمان ایستاده بود و با خداى خویش راز و نیاز مى کرد. آرى! ماه رمضان بود و مردم دوست داشتند نزدیک شدن سحر را متوجّه بشوند، صداى پدربزرگ در تمام محلّه مى پیچید. این یک رسم قدیمى در شهر ما بود که متأسّفانه براى همیشه فراموش شد، افسوس که شهر خیلى عوض شده است! حسرت آن روزگار براى همیشه در دلم باقى مانده است.

کلمات کلیدی: متن گفتگو با خدا، گفتگوهای عاشقانه با خدا، ادعیه، مناجات با خدا، سخنی با خدا، دلنوشته برای خدا، گفت و گو با خدا، صحبت با خدا، دلنوشته، متن ادبی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.